Ostokset ja hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kui paljo teillä koirat matkustaa autossa kun nii moni puhuu että koiralle tilaa jne. Mun koira on kyydissä vain eläinlääkäri reissun, en koe tarpeelliseksi ottaa mukaan kauppaan, kyläreissulle jne. Hoitaja tulee kotii jos ollaan reissussa. Mielenkiinnosta vaan että harrastatteko koirien kanssa jotain?
Mulla koirat aina mukana koska kuljetaan harrastuksiin melkein joka päivä. Koko kontti on siis isossa farmarissa käytössä pelkästään häkkien muodossa ja takapenkki on sit täynnä sitä koiraharrastuskamaa. Mä en saa mahdutettua mitään lasta sinne enää :wideyed: Muksu kulkekoon miehen autossa... Ääh - nytkään ei meinaa riittää tilat kaikille koirille niin ehkä tässä pitää kohtapuolin ostaa se paku johon saa kaikki koirat ja harrastuskamppeet. En kyl vaan tiiä mihin sen lapsen siinä vaiheessa laitan.

Faijalta kävin hakemassa kiikkutuolin ja siinä mun hankinnat toistaiseksi onkin... (jaa no ostin sen kotidopplerin). Ehtiihän niitä tavaroita ostella sitten vaikka joulukuussa. :grin

Oho. Ens viikolla luvattiin hakea hoitopöytä. Vähän ehkä liian aikaista vielä mutta nykyiset omistajat haluaa asap eroon siitä.. Ja halvalla lähtee niin sopii meille :)

Muoks. Hulluna rupesin laskemaan kaikkia kustannuksia ja yllättävän paljon saa käytettynä kaikkea niin säästää huomattavasti. :D

Muokattu viimeksi:
Mistähän löytäisi lipaston päälle sen hoitotason? Minulla ollut pesukoneen päällä hoitoalusta + tarvikkeet, mutta kun nyt on pyykkitorni, niin ei onnistu siinä enää :D.
Käytettynä tulee itsekin hommattua. Pitää kuopiossa käydä lasten kirppiksellä, kun siellä seuraavan kerran pyörii, kun siellä on erittäin halvalla lasten vaatteita ja hyväkuntoisia.

Ikeasta ainakin löytyi.. Kannattaa kurkata.

Sieltä katsonutkin, mutta mä tarvitsen tosiaan vain sen hoitotason. ja pitäisi olla kaksiosainen, vasemmalle tulee hoitoalusta ja sitten oikealla on oma tila sitten vaikka rasvapurkeille, ja muille vauvatarvikkeille.

Joo :) ja hei torista ainakin näkyi myös löytyvän suht kivaan hintaan. Mulla kävi kyllä tuuri ku serkun kautta saan hoitopöydän halvalla :) siinä on justiinsa lipasto alla ja se on hoitotaso päällä :)

Liityin parille face-kirppikselle ja ostin sit heti parit äippäfarkut muutamalla hassulla eurolla. Mut ei se niin halvaksi tullutkaan, kun se möi mulle vielä kantoliinan, kestovaippoja ja kassillisen vauvanvaatteita :-))

Ajattelin ruveta pihiksi ja hankin vaan sen hoitotason päällisen. Suunnittelin, et vaipat saa vaihdettua kodinhoitohuoneessa. Siellä kuitenkin pestään mahdolliset sutut. Vessan hana tulee sen verran pitkälle, etten uskalla tunkea pikkusta siihen alle, ettei vaan satu. Eikä khh:ssa haittaa haisevat vaipat, ku kisun koppa on samassa tilassa :D

ElMa86 toi sitteri on kyl aivan ihana <3

Kuulostat samanlaiselta koiramaiselta kun minäkin Qaakkeli :grin mitäs kaikkea harrastelette?? Meillä agi, rallytoko, dobo ja peha :grin

Kukkis: ihan fiksu idea, meillä oli hoitopöytä kun esikoinen oli pieni ja oli vaan hetken hoitopöytänä käytössä. Niin vaan ne vaipat tuli vaihdettua pesukoneen päällä vessassa:) hoitopöytä oli kyllä muuten meillä 1v ja 3kk kun sai tason pois niin toimi normi vaatelipastona. Luovittiin sit kumminkin kun sopiva ostaja löytyi :)

Jos olis kodinhoitohuone/-pöytä, niin noin ois meilläkin, että vain hoitoalusta siihen päälle. Mutta alkaa neliössä käydä neliöt vähiin XD

me ostettiin esikoiselle vain turvakaukalo ja yhistelmät uusina ja niihin tuli äidiltä puolet kustannuksista. Helpostihan sitä menis vaikka 5000 jos ostaa vaan merkkituotteita ja kaiken uutena.

a p u a. en ole hankkinut mitään, muutamat mammahousut ja -paidat sain. ajattelin pärjätä niillä ainakin syksyyn :D kattoo sit mitä kaikkea saa kavereilta ostettua ja lahjoituksina, toivottavasti ostettavaa jää mahdollisimman vähän.. kierrätys kunniaan !!

Ei meilläkään ole vielä hankittu mitään, eikä hankitakaan ainakaan ennen rakenneultraa, jos ei joku tuttu tarjoa. Äitiysvaatteita olen hankkinut, mutta en niitä nyt sinänsä laskisi.

Takaisin