Ostokset ja hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidän ei tarttee hommata kun sitten, kaukalo ja pinnasänkyjä. . Niin ja tietysti vaatteita.. ❤

Meidän täytyy hommata tuplarattaat. Bolakoru täytynee kaivaa jostain piilosta esiin. Vaatteita on esikoisesta jäljellä, kun en ehtinyt vielä niitä myyntiin laittaa. Kaukalo vapautuu juurikin sopivasti esikoiselta ennen uuden vauvan tuloa. :smiley-bounce013

En tiedä pitääkö ostaa toinen pinnasänky, esikoinen on vasta 11kk kun toinen syntyy? :confused005

Meidän täytyy hommata tuplarattaat. Bolakoru täytynee kaivaa jostain piilosta esiin. Vaatteita on esikoisesta jäljellä, kun en ehtinyt vielä niitä myyntiin laittaa. Kaukalo vapautuu juurikin sopivasti esikoiselta ennen uuden vauvan tuloa. :smiley-bounce013

En tiedä pitääkö ostaa toinen pinnasänky, esikoinen on vasta 11kk kun toinen syntyy? :confused005

Menisköhän 11kk ikäinen jo semmoisessa lasten sängyssä johon saa vaikka lisäksi turvalaidan...? Tosin meillä oli aikanaan kyllä hetken 2 pinnasänkyä kun toinen oli 1v ja toinen vauva. Melko pian taisi sitten siirtyä lasten sänkyyn 1v kun yritti kiivetä laidan yli...

Menisköhän 11kk ikäinen jo semmoisessa lasten sängyssä johon saa vaikka lisäksi turvalaidan...? Tosin meillä oli aikanaan kyllä hetken 2 pinnasänkyä kun toinen oli 1v ja toinen vauva. Melko pian taisi sitten siirtyä lasten sänkyyn 1v kun yritti kiivetä laidan yli...

En mä ainakaan uskaltais tuota meidän 11kk laittaa. Sen verran vielä haparoivat otteet ..

Täällä ei vielä ostella vauvalle mitään, koitan malttaa vielä hetken. Mutta raskauteen liittyviä hankintoja onko kukaan tehnyt? Mun täytyy varmaa lähtee rintsikkakauppaan, en voi käyttää ku pareja liivejä kun puristaa joka paikasta... liivien osto on ollu mulle jotenki aina muutenki hankalaa ja tarkkaa työtä ja nyt en viittis ostaa kalliita jos ne menee päälle vain hetken...
Ja tietääkö kukaan koska semmosta tukivyötä voi ruveta käyttää ja mistä semmosen saa? Terveisin yksi heikkoselkäinen.

Viikonloppuna joudun menee ostaa rintsikat.. Mulla on muutenkin vaan parit, ja eilen toisesta napsahti kaarituki poikki :/ Muuten pärjään vielä vanhoilla vaatteilla. Ostin talvella kahdet MACin farkut, ja ne on ihanan joustavat <3 Ei kyl ollut aluks ihanat, ku veny nopeesti, mut nyt ei jaksa valittaa :D Mahan turvotus on jo ihan hyvin laskenut, ja varmaan laskee vielä, kunhan saa tän perseen liikkeelle :P

Mirri, mulla oli semmonen raskaustuki ekassa raskaudessa, mut se ei juurikaan auttanut selkään. Kävin valittamassa selkäkipuja terkkarissa ja sieltä sain oikeen kunnollisen selkätuen joka sopi koko raskauden läpi ja se auttoi niihin selkävaivoihin. Toisessa raskaudessa pidin kanssa sitä ja tässäkin aijon hakea semmosen kunnon selkätuen.

En tiiä miten tässä pitäis jaksaa olla ostamatta mitään vauvan vaatteita.. Vieläkin mies on sitä mieltä että ei saa mitään ostaa ennen kuin viikon 12 jälkeen :( ja siihen on piiiiitkä aika vielä (ainakin mun mielestä :D)

Mulle se apuvälinelainaamosta saatava tukivyö ei auttanut kipuihin lainkaan. Carriwell tukivyö auttoi hyvin.

Kävin kirpparilla tänään ja hypistelin pikkuvaatteita... jäi ostamatta kun tuntui niin epätodelliselta. Oli ne bodyt pieniä...

Ei mulla oo mahaakaan niin että voisin ostaa mitään, tai mitä jos joku näkee? O.o ihan typerä olo tuli!

Caarina: mulla on ihan samanlainen fiilis. Tuntuisi tosi hassulta ostella mitää vauvalle, kun edes mahaa ei vielä näy. En kyllä ole muutenkaan mikään shoppailija, niin en ehkä tulisi muutenkaan ostelleeksi mitään.

Mun kyllä tekis mieli ostaa vaikka ja mitä pientä vaatetta jo. No onneks voin korvata hieman tota ostohimoa tekemällä itse :)

Doppler tuli sitten hommattua, käytettynä löysin. Mies pitää ihan pöhkönä hankintana, mutta jospa mieli muuttuisi, jos /kun sykkeet saadaan joskus kuulumaan :wink

Takaisin