Ostokset ja hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä meen äippähaalareilla ekan talven ja tokanakin talvena ne mahtuu. En nää järkee ostaa 56 koon haalaria, se jäi melkeen käyttämättömäksi tammivauvallakin.

Joo itekin varmaan käytän esikoisen pakkaus haalaria :) Ellei löydy joku liia ihana joka on vaan saatava !

6+2.. Mulla on ihan jäätävä turvotus jatkuvasti joten alkaa tosiaan ahdistaa vaatteet

Mulla nyt toissa päivänä ekaa kertaa rupes koskee tavan legginsien kuminauhavyötärö massuu. Esikoisen aikaan alkoi kans rv10 tietämillä. Nyt 8+5. Ja samoin toi turvaistuimen "työntö" alas tuntuu ikävältä massussa.

onneksi on keksitty legginssit ja mekot! Minä en suostu farkkuja enää käyttämään, sillä kiristys alamahalla tekee huonovointiseksi.

Doppler tuli tänään postissa, ja ainakin kuvittelin löytäväni sydänäänet. Tänään siis 9+0. Käydään vielä perjantaina neuvolassa kuuntelemassa, niin silloin viimeistään selviää, että kuvittelinko vain. Meillä ehdittiin yrittää lasta pitkään ennen kuin tärppäsi, joten olen vähän hermoheikko tämän raskauden suhteen.

Hieman sinänsä houkuttaisi itteä myös tuo doppler mutta olen kuullut yhdessä toisessa paikassa niin paljon huonoa niistä, että ei meille taideta hankkia sellasta :)

Kaikki pitää täällä ostaa, kun ensimmäinen lapsi on kyseessä. Sisaruksilla on niin vanhoja lapset, ettei heiltäkään taida löytyä vanhaa sänkyä tai muuta eteenpäin annettavaksi. Ei vielä kuitenkaan uskalla ostaa mitään, kun mitä vaan voi sattua.. Mutta voi hitsi miten ihania vaatteita olen jo netissä ihaillu! :p

Joo tulee kyllä ns ikkunashoppailtua vaikka ja mitä ihanaa. Kävin viime viikolla h&m:ssä ja oli kyllä ihania pieniä juttuja

Tänään tein sen ja ostin ekat äitiysvaatteet: housut ja paidan H&M:stä. Tää turvotus on ollut ihan kamalaa ja oli ihana löytää farkun näköiset college-pöksyt, jotka on samalla siistin skarpit ja rennot ihanalla isolla resorilla :)

Dopplerin sain siskoni ystävältä ihan yllättäen lahjaksi <3 Tänään vähän salaa kokeilin, mutta eihän sieltä vielä mitään kuulunut. Rv 7+6.

Täytyy varmaan käydä katsomassa uudestaan h&m:ssä jos vaikka löytyis just jotku housut mitkä sopis päälle. Mietin kyllä kans että olisin cubuksesta hakenut näitä ihania Basicin housuja kun nää on ihanan väljät

Tänää kävin henkalla ja maukalla ostelemassa pidempiä perustoppeja, ettei jenkat nii vaa pullota ikävästi lyhyist topeist. Vähä ällötti kattoo peilist, kun on tursunu viime viikoilla.. Haluun sen vauvamahan! Niin en näyttäis pelkästää vaa lihonneelta.

Noniin! Nyt on telakallinen turvaistuin ja vaunut kääntyvillä etupyörillä varattu. Saan käytettynä lainaan kaverilta. Eli suurimmat hankinnat kuitattu!

Meille kans miehen työkaveri tarjos istuinta, mutta mies haluaa odottaa että päästään ensin ns selville vesille ennen kuin alkaa kyselemään mitään lisätietoja. Ja ehdottomasti halutaan että on telakalla varustettu istuin :)

Ajattelin lähteä kaupoille ja vetäsin farkut jalkaan... ei muuten toivoakaan enää saaha nappia kiinni, edes hiuslenkistä ei ole apua...

Ja musta tuntuu, että mun takapuoli on levinny... :-D vaikka paino pudonnu.

Kaippa sitä täytyy käydä etsimässä mammafarkut tänään <3

7+4

Muokattu viimeksi:
Meillä vauvalle ostettuna kolme pehmolelua - yksi tosin jo ennen plussaa, kun ihastuin kaverin vauvalle lahjaa ostaessa yhteen pupuun niin kovin etten kyennyt antamaan pois. Piti ostaa toinen lahja. :joyful: Lisäksi mun äiti on ostanut jo "hieman" etukäteen värityskirjan. Isommat hankinnat tehdään vasta kun ollaan vähän selvemmillä vesillä. (Paitsi kämppä, josta ajattelin tehdä eri alotuksen.)

Itselleni oon ostanu vasta yhdet tukevammat urheilurintsikat. Kaveri on luvannut lahjoittaa vanhat äitiyshousunsa ja äiti on innostuksissaan jo ostanu muutaman kaapumaisen kesäpaidan. Alkkareita pitäisi vielä ostaa, kun luin jostain ettei stringejä suositella ja mulla ei oikein ole muita.

Takaisin