Ostokset ja hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä niin haluisin laittaa crescent Classicit tilaukseen! Mut pitäs viel malttaa kesäkuulle ainaski.. Ja seki mietityttää tarvisko ne tuplat kuitenki...:wacky:

Kävin tänään hakemassa kesäksi kengät itelleni ihanan väljät ja tollai. Lisäks oli pakko hakea äitiyshousut ku kaikki muut alkaa jo kiristämään :( tuntuu että persus on levinnyt niin paljon :D

Kaikki pitää hankkia, mitään ei ole vielä ostettu, vaunuja ollaan käyty katsomassa ja merkki selvillä. Nuorin lapsi 8.v joten kaikki on myyty pois kun ei meille tule enää vauvoja.. No toisin kävi, mies halusi vielä lapsen (mä oon halunnut aina) joten ei ollut epäilystäkään etteikö lasta vielä hankittais, mies sanonut 8.vuotta että meille ei tuu enää yhtään lasta.. Yhteisiä siis vain 1, ennen tätä, itsellä yks edellisestä ja miehellä 2edellisestä.. Nyt siis rv8+2. Tekis hirveesti mieli ostella jo kaikkee.. Varhaisultra on käyty, siellä kaikki kunnossa.

Meidän hankinnat kutistu nyt vaan turvaistuimeen. Kerroin raskaudesta miehen siskoille ja äidille, kyllä sen veljetkin tietää anoppi pitänyt huolen kertomisesta. :D No, saadaan ilmeisesti emaljugan yhdistelmät miehen siskolta. Sitten selvis, että meidän sitteri on anopin hoteissa ja sitten meidän pinnasänky on kulkeutunut maailmalta myös anopille säilöön. Joten isommat hankinnat on nyt sitten siinä. Täytyy miettiä mistä sen uskaltaisi hankkia. Kovin vieraalta ei uskalla käytettynä ostaa.

Joo turvaistuin oli yks mikä suositeltiin just ostamaan uutena ton takia ettei voi koskaan tietää tarpeeksi hyvin jos ei tutuilta saa/osta.

Nyt on käyty jo vaunuostoksillakin. Vielä jäätiin miettimään, mutta todennäköisesti meille tulee Mutsy Igo yhdistelmärattaat ja joku niiden runkoon sopiva turvakaukalo. :) Ihastuin myös Stokke Sleepi Mini sänkyyn, mutta yritän vastustaa kiusausta, noista vauvan sängyistä kasvaa niiiiiiin nopeasti ulos että mieluummin satsais senkin rahan johonkin pysyvämpiin lastenhuoneen kalusteisiin ja ostais sängyn sitten suosiolla vaikka Ikealta...

Mites tietääkö kukaan Carenan tuplavaunuista? Lekmeril ois hyvä tarjous johon tulee koppa mukaan

Mä taisin jossain kirjottaakin jo (varmaan marraskuisissa) niistä carenan double swingeistä. Mulla oli ne vauvalla ja 1v:lla. Tykkäsin! Kätevät, etupyörät kääntyy (saa lukittua myös muistaakseni), ilmakumirenkaat, tilavat omat istuimet, vauvalle saa sen kopan jne.
Kulki hyvin talvellakin.
Me käytettiin päivittäin.
Näppärästi menee kasaankin. Ainut huono oli että työntöaisan korkeutta ei voinut säätää ja välillä ärsytti että ratas/istuinosa on vain kasvot menosuuntaan päin.

Mangustimamma, meillä on esikoisella Ikeasta ostetty pinnasänky ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä siihen. Mallissa laskettava pohja ja sitten yhden laidan saa halutessa pois. Mustakin noi Stokke-tsydeemit on kyl ihania, mutta me kanssa päädyttiin siihen, että ehkä niistä ei kannata ihan niin paljon maksaa... Viime viikolla ostettiin pojulle uusi sänky, joka on pidennettävää mallia ja joka sitten tulevaisuudessa taipuu myös kerrossängyn alapediksi. Unipuu-sänky siis kyseessä. ja Askossa asioitiin. Tälle sängylle (ja lopulta kokonaisuudelle) tuleekin sitten jo enemmän hintaa, mutta useamman vuoden käyttökin on edessä.

Iiks, tilasin ebaysta dopplerin 2 viikkoa sitten ja tänään tuli postilta ilmoitus, että se on noudettavissa :) kärvistelen tosin töissä tänään iltaan asti ja huomenna sitten hakemaan paketti ja kuuntelemaan jumputusta... :love2

Harkinnassa on doppleri, oisko jotain suosituksia mikä on hyvä? Ebaysta ajattelin tilata mutta sit alkoi hirvittää kun niitä on tsiljoona eri.

Minä tilasin tuollaisen Sonoline C1 pocket fetal dopplerin. Hinta oli noin 30€, vastaavan oloiset suomessa noin 60€. Käyttökokemuksia en vielä voi kertoa, mutta ainakin yllättävän nopeasti tuli maapallon toiselta puolelta! Huomenna sen sitten näkee toimiiko se vekotin.. :woot:

Mun dobbleri tuli tänään. Voipi olla etten avaa pakettia vaan laitan eteenpäin. Taidan olla liian hermoheikko tuollaiselle kapineelle...

Syksyinen, jotain tuollaista mekin ollaan ajateltu, että vauva-ajan sänky Ikeasta kun käytetään niin vähän aikaa, ja sitten myöhemmin laadukkaampi säädettävä lasten sänky joka menee pitkään. :)

Sieltähän se jumputus kuului kotidopplerilla kun vähän aikaa malttoi etsiskellä. Aika hienolta tuntui, kun näin ensimmäistä kertaa sydänäänet kuuli <3. Voin siis ehdottomasti suositella, helposti kävi tilaus ebaysta ja parissa viikossa tuli perille. Ja näyttää toimivankin! :happy:

Himskatti.. Ei olis pitäny kattoa ikean sivuja! Löysin niin maan suloisia pinnasängyn vuodevaatteita ja lakanoita ja unipusseja ja omg! :DD

Piti eilen käydä hiukan shoppailemassa itselle muutama äitiyspaita, samalla vahingossa ostin myös vauvalle velour-puvun ja ihanan pehmeän pupun.. ❤️ Tänään piti vielä ostaa äitiyshousut töihin kun työhousut kiristää vyötäröltä, muutenkin pahaolo.. Ja kuinka ollakaan ostin pikkuriikkiset sukat ja bodyn.. ❤️ Voi mua
No, nyt on ekat ostokset tehty.. Rv9+1
Seuraavaksi sit ehkä ensikuun alussa kun on niskaturvotusultra ..

Takaisin