Ostokset ja hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin tuo bola-koru. Esikoisen aikaa en kyl hirveesti käyttänyt. Tuskin siis tässäkään. En tykännyt olla kävelevä kilikello :grin

Mie oon ihan käsi tuon eBayn kanssa :D vähän päältä kolmenkympin näytti olevan suomessakin myynnissä niin vois kyllä tilata, sitten jos ei tykkää niin eiköhän sen saa eteenpäin

Aa, niin joo. En oo kattonut nykyisiä hintoja. Tuolloin kuin me ostettiin niin järestään olivat 80e-> Ja halvimmat 50-60e oli missä ei ollut näyttöä. Mutta hyvä, kun jos ovat tulleet hinnassa alaspäin, kun kovat katteethan noissa oli pari vuotta sitten verrattuna ulkomaan hintoihin vastaavissa.

Oon harkinnut doplerin ostoa ja Bola-korun ostin muutama kuukausi sitten ystävälle lahjaksi, ehkä hankit itselle myös. Tekis mieli ostella vaikka ja mitä mutta jarruttelen ultraan asti ainakin :grin

En ole hankkinut vielä mitään kun vasta niin alussa mennään, mutta paljon on hankittavaa vaikka kolmas onkin. Kuopus on 8 ja esikoinen 10 niin kävi jo mielessä ettei meille enää kolmatta tule ja olen antanut tavarat eteenpäin tarvitseville. Mutta eiköhän niitä tule käytettynä hankittua ja jos vaikka lähipiiristä löytyis joitain tavaroita.

Mistä ootte ostanut Bola-korun? Missä on kivoja?
Tänään ostin muutaman unisex-vaatteen, kun oli niin edullisia ja oli pakko!
Mutta sit tuli morkkis, että ostinko liian aikaisin...

Me joudutaan hankkiin kaikki kanssa. Tai no voi olla että saadaan vanhoja tavaroita takas miehen veljeltä ellei he nyt itse ole tekemässä lisää juuri nyt. Sinne on mennyt meidän kaikki vauvan tavarat, kun niille synty 3 vuotta sitten vauva ja meidän kuopuskin oli silloin jo melkeen 3 vanha.

Joku oli kertonut että inhoo yli kaiken masunkoskettelu, sitä mäkin inhosin kaikista eniten edellisissä raskauksissa ja varsinkin sillon kun ei ees kysytty lupaa..

Musta on inhottava ylipäätään, että kysytään lupa. Itse oon sen verran kiltti etten välttämättä ilkeä kieltää. Paitsi jos joku tuiki tuntematon kysyy. Kaikkein paras omalla kohdalla, että muut pitäis vain käpälät kurissa :)

Hassua, kuinka ihmiset on niin erilaisia :) Mä taas rakastin sitä, kun mun raskausmahaa kosketeltiin! Tosin siis lähinnä kaverit ja hyvät tutut lupaa kysyen koskivat, että ventovieraat ei tullu hiplaamaan. Mut veikkaan, et ehkä se johtu siitä, että ylipainoisena naisena esikoisen raskauden aika oli ensimmäinen kerta varmaan koko elämässäni, kun olin oikeasti ylpeä vatsastani ja se oli mahtava tunne. Siinä sivussa oli mukava sitten nauttia myös muiden mahalle antamasta huomiosta :P

Mun oli eilen pakko kattoa bola-koruja ebaystä. Hih, siellä oli niin ihanan näkösiä ne. Taidan sieltä ostaa semmosen :cute: en vielä kuitenkaan viitsi ostaa, yritän odottaa sinne ekaan ultraan asti et jos sen jälkeen alkais vähä ostelemaan :P

Mä olen aina ollut tarkka omasta tilasta, että iholle ei kuka vain pääse. Oma keho on pyhäikkö siihen ei kuka vain koske. Katsoo saa, mutta ei koskee kuin pitkän harkinnan jälkeen luvan saaneet ;)

Eilen kattelin noita tupla rattaita sivusilmällä ja joku päivä kattelin mielenkiinnolla kaukaloita. En vielä tosissaan uskalla katella.

Mutta Sitterihän se taas pitää ostaa, kun oon hävittänyt senki. Tosin siinä ei ollut pehmustetta jalkaputkella niin pitää niitäkin vähä katella paremmin, kun tietää noist. Tohonki esikoisen sitteriin piti mun ite kehitellä pehmuste siihe, kun potki tosi kovaa just siihe putkeen. Omituista ettei valmistaja oo älynnyt.

Bola-korusta kuuluu Kilke vatsan päällä joka vauvan syntymän jälkeen voi rauhoittaa vauvaa, kun tuttu Kilke vatsamökki ajoilta :)

Vatsan koskettelusta tutut saa koskea kun lupaa pyytävät, mutta ihan ventovieraat saavat kyllä pitää näppinsä erossa.

Nyt aloin itsekin miettiä bola-korua kun täällä niin moni on sen meinannut hankkia.

Katselin eilen Torin tarjontaa rattaista, mutta huomaan tippuneeni ihan tämän päivän trendien suhteen ja merkkien suhteen kärryiltä.

Hirmusti ei tarvii ostella mitään, kun esikoisen jäljiltä säästössä miltei kaikki. Jos sukupuoli eri, niin mekkoja täytyy ostaa ;) mutta kaikki sit vasta vähän myöhemmin :)

Prismassa oli todella kivan värisiä tyttöjen vaatteita. Niitä tekis mieli käydä ostamassa, mutta en kyllä viitti vielä. Onneksi en ole päässyt vielä mihinkään kauppakeskukseen kattelemaan, sieltä niitä varmasti löytyisi lisää.

Takaisin