Ostokset ja hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä en ole saanut hommattua yhtään mitään vielä O_o. ja oikein mikään vaatekaan ei ole iskenyt kaupassa, mitä on katsonut..

Kysymys niille, joilla ei ole kyseessä esikoinen: millasia hoitolaukkuja teillä on ja mitä sellasen hankinnassa kannattaa huomioida?

Tilavuus hoitolaukussa mulla ykkösenä. Toisille varmaan tärkee saaha kiinni vaunuhin ja kuosi. Muutaman sivun taaksepäin tässä postauksessa oli kovasti juttua hoitolaukuista :)

Jee, löysin himoamani Britax Go Nextit erään liikkeen poistomyynnistä 899eur hintaan! Kaikki netissä olleet on maksaneet reilusti yli tonnin (paitsi yhdet kakanruskeat, joita en halua :p). Tänään käydään työpäivän jälkeen hakemassa kärrit kyytiin ja samalla olisi tarkoitus ostaa myös turvakaukalo ja telakka.

Pääkaupunkiseudulla asuville vinkiksi, että Vauvatalo Johannalla Flamingossa on siis poistomyynti meneillään, sulkevat tuon liikkeen. Siellä voi tehdä löytöjä, turvakaukaloissakin tuntui myyjän mukaan olevan vielä hyvin valinnanvaraa.

Löytyikö vaan liikkeessä tuo tarjous vai onko myös nettikaupassa? Ja oliko juuri tuo Flamingon liike kyseessä? Me ollaan kans noita metsästetty. Luulin jo aiemmin löytäneeni hyvän tarjouksen, mutta se olikin vanhemmasta mallista.

Löytyikö vaan liikkeessä tuo tarjous vai onko myös nettikaupassa? Ja oliko juuri tuo Flamingon liike kyseessä? Me ollaan kans noita metsästetty. Luulin jo aiemmin löytäneeni hyvän tarjouksen, mutta se olikin vanhemmasta mallista.

Löytyi vain liikkeestä ja sielläkin enää yksi kappale, jonka sain varattua itselleni. Sellon liikkeestä löytyy samat vaunut harmaana, siellä hinta oli joitain kymppejä päälle tonnin. Heilläkin vain yhdet jäljellä. Nuo on edullisimmat mitä olen onnistunut löytämään.

Kirppikseltä löyty kantoliina :) jee. Kokoa 50-62 vaatetta alkaa olla hyvin jo varastossa. Vielä yöpukuja ja ulkovaatteet on tähdelliset hankinnat. Sitte voi alkaa hamstraamaan 68+ kokoa.

On tää ku pitää kaikki ostaa ihan kun esikoiselle :P

Mikä väri teille oli alunperin tulossa?

Mustaa olin ajatellut, kun sen kanssa menisi sitten kaikki värit... Toisaalta nuo harmaat tai siniset on molemmat hyvänvärisiä. Hmm. Vaikeaa :D Ja miehellä ei tunnu olevan mitään mielipidettä...

Säästin ja tein ite... Ehkä. Tuo rumanvärinen kirppariliina, eli paksumpi pikkuruu (7m!) pääsi värikylpyyn. Jännityksellä odotan. Ajattelin myös tehdä eteen valkoisen taskun johon piirrän kangastussilla jonkun kuvan. On vähän enemmän rock kun pliisu beige :D

Liitteet

• WP_20160824_10_19_47_Pro.jpg
    WP_20160824_10_19_47_Pro.jpg
    710.7 KB · Katsottu: 56
Sekosin eilen kirppiksellä ja loman aikana tuli kierrettyä lapsellisia ystäviä läpi halki Suomen. Mukaan tarttui mm. kantoliina, pari kassia vaatteita (mulle ja vauvalle) lämpöpussi vaunuihin, lämpöpussi turvakaukaloon, MaxiCosin turvakaukalo + telakka, BabyBjörnin sitteri, lakanoita ja vuodesuojia. Tänään lähti tilaus Bugaboo Buffaloista Hollantiin. Kyllä siinä melkein 500€ säästyy rahaa verrattuna jos ostaa Suomesta liikkeestä.

Ääh! Löysin niin kauniit vaunut facen kirppariryhmästä! Yhdellä lapsella ollut, ostettu -14 uutena, hyväkuntoset kaikin puolin ja settiin kuuluu sadesuoja, turvakaukalo, hoitolaukku ym eikä oo pahan hintanen. Pakko päästä näkee livenä! (Miten voinki olla näin innoissani?)

Käytiin tännä kattoo miehen kans ekaa kertaa vaunuja ja kaukaloa. Vaunut varmaan ostetaan kyllä käytettynä, mutta liikkeessä on kiva käydä vertailemassa eri malleja. Ko. liikkeessä tarjolla olleista Teutoniat oli kyllä kummankin suosikit. Paljon ketterämmät ja pienempään tilaan menevät kuin vaikka Emmaljungat. Turvakaukaloista katseltiin lähinnä i-Size standardin mukaisia kaukaloita.

Kävin eilen vielä hakee ittelleni facen ilmaisryhmän kautta saatuja äippähousuja parit lisää. Nyt kokoa suurempia kuin aiemmin. Tuntuu tää ahteri tässä kuitenkin vähän leviävän. Sain tänään jopa töissä kehuja, että kiva nähdä että äitiysaikanakin voi pukeutua hyvännäköisesti eikä pelkkiin puolijoukkuetelttoihin. :joyful: Tämä siis vaikka vaatetus on lähinnä noita ilmaiseksi saatuja housuja ja normiosastoilta hankittuja A-linjaisia paitoja ja jakku joku sama vanha kuin ennenkin.

Bonuksena tänään tuli Matkahuollolla mun tilaamat Stormbergin äitiyskuorihousut. Että tervetuloa syksy vaan!

Meillä on nyt ikean kassillinen vaatteita 50-56cm plus talvikamat siihen päälle. Ja nää on siis omia vanhoja ja saatuja, ostanut oon vaan pari bodya ja yhdet housut :) ei tarvii enää mitään! Paitsi jos tulee tyttö, niin jotain söpöä pitää hankkia :Heartred Ja monet kyllä toi lahjaksi vaatteita ainakin esikoisen synnyttyä :)

Meil on hankittuna rattaat vaunukopalla, telakka ja kaukalo. Ja sit kaks haalaria ja myssy. Jaaa tietenkin itkuhälytin :D Pitäähän sen kans päästä ajoissa pelleilee :) Vanhemmilta saan synttärilahjaks hoitolaukun, kunhan löydän hyvän. Vielä tarttis hankkii pumppu ja muutama tutti ja tuttipullo. Ja lisää vaatetta. Iskee paniikkikohtaus, ku miettii viel hankintalistaa. Onneks äiti on säästäny vanhan ensisängyn, ni lupas laittaa sen taas kuntoon meijän pikkusel :)

Takaisin