Tutteja/pulloja ja korviketta kannattaa toki olla muutama, mutta hankkia siinä tapauksessa vasta enemmän jos tulee tarvetta. Meillä on ollut muutama Aventin pullo varuilta molemmille, mutta vauvana ei ollut käyttöä. Tämä malli valikoitui aikanaan, koska siihen saa vaihdettua myös nokkamukin/pillin tuttipään tilalle. Mutta nekin olivat meillä aika turhia - nokkamukista kyllä juotiin mut ainoa oikea oli Tupperwaren muki. Harmi, että se on aika susiruma, mutta toimiva.
Aiotteko laittaa lakanoita ja peittoa vaunukoppaan vai käyttää vain pakkauksen makuupussia tjsp kopan sisällä? Mä mietin tuossa, että pitäisikö ommella itse parit joustolakanat harsoista vai onkohan tää kesä niin kylmä että ei tule olemaan mitään tarvetta elokuun vauvalle ajatella muuta kuin untuvamakuupussia...
Aiotteko laittaa lakanoita ja peittoa vaunukoppaan vai käyttää vain pakkauksen makuupussia tjsp kopan sisällä? Mä mietin tuossa, että pitäisikö ommella itse parit joustolakanat harsoista vai onkohan tää kesä niin kylmä että ei tule olemaan mitään tarvetta elokuun vauvalle ajatella muuta kuin untuvamakuupussia...