Emmu_ma: Meillä kävi aivan samoin. Imetyksestä ei tässä torpassa nauttinut kukaan enää, ikävä kyllä. Multa lensi kaaressa rintakumit, imetystyynyt sunmuut kun harmitti niin taistella kun ei vaan sujunut. Nyt ollaan vajaa kaksi viikkoa menty pelkällä pulloruokinnalla ja voin sanoa että tällä hetkellä nautin suunnattomasti äitiydestä <3 voi että mitä tunteita lopettaminen mulle aiheutti, mutta ehkä ne ei oo mitään verrattuna niihin tunteisiin mitä koin joka syötöllä; täydellinen epäonnistuminen.
Koitan kääntää kuitenkin tämän epäonnistumisen positiiviseksi ja tavoitteena täysimetyksen onnistuminen joskus tulevaisuudessa kun toiveissa on kuitenkin toinen vauva.
Mulla on onneks "surutyö" hyvin käynnissä ja asiasta puhuminen auttaa kovasti. Ja tosiaan onneksi maitoa saa kaupasta :) olen muuten laskenut korvikkeen määrän seuraavasti: 200ml per vauvan painokilo per vuorokausi. Ja tämän sitten jakanut sen mukaan, kuinka usein syö. Eli tällä hetkellä syö 4tunnin välein 100-120 ml. Heittoja tietysti on, mutta jos tästä kaavasta olisi jollekin hyötyä. painoa tytöllä tällä hetkellä 4,5kg.
Jälleen kerran tsempit kaikille imetysongelmien kanssa painiskeleville <3
Sent from my iPad using Vau Foorumi
Koitan kääntää kuitenkin tämän epäonnistumisen positiiviseksi ja tavoitteena täysimetyksen onnistuminen joskus tulevaisuudessa kun toiveissa on kuitenkin toinen vauva.
Mulla on onneks "surutyö" hyvin käynnissä ja asiasta puhuminen auttaa kovasti. Ja tosiaan onneksi maitoa saa kaupasta :) olen muuten laskenut korvikkeen määrän seuraavasti: 200ml per vauvan painokilo per vuorokausi. Ja tämän sitten jakanut sen mukaan, kuinka usein syö. Eli tällä hetkellä syö 4tunnin välein 100-120 ml. Heittoja tietysti on, mutta jos tästä kaavasta olisi jollekin hyötyä. painoa tytöllä tällä hetkellä 4,5kg.
Jälleen kerran tsempit kaikille imetysongelmien kanssa painiskeleville <3
Sent from my iPad using Vau Foorumi