Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mutta ei liiku eikä nouse. Joo ja syöminen on kans opettelun arvoista
enää ei korvike uppoo... ei ees allergiakorvike (ajattelin kokeilla ku jos kesällä käyn viikon tai jotai tuurailee töissä nii ois mummuilla antaa maitoo mut ei). Vain tissimaito ja kiinteet. 
Meillä tyttö rapsuttelemalla tunnustelee kaikkea, tehnyt sitä ehkä parisen viikkoa. No nyt kahtena viimoisimpana aamuna oon herännyt siihen kun tyttö rapsuttaa mun naamaa. On siis oppinut herättämään äidin ilman ääntäkin![]()

Yrittää myös kurkkia peilin taakse eli selkeästi etsii peilissä näkyvää "vauvaa". Mä olen kans herännyt muutaman kerran naaman räpläämiseen, mutta vähemmän kiva herätys on ollut se, kun tyttö repii niskavilloista..
Tytsy on jo pitkään tykännyt katsella itseään peilistä, mutta nyt oikein hyökkää peiliä kohti (iso kokovartalopeili ja tyttö mun sylissä), painaa jalkapohjat ja kämmenet kiinni peiliin, hihkuu, murisee ja huutaa - ja lopulta painaa avoimen suunkin peiliin ja "pussaa" kuvajaistaan.Yrittää myös kurkkia peilin taakse eli selkeästi etsii peilissä näkyvää "vauvaa".
Osaa myös vaihtelevalla menestyksellä kääntyä takas selälleen, mutta meno on sen verta kömpelöä, että pelkään tuon satuttavan aina itsensä.. nyt ei ole edes yrittänyt mennä eteenpäin, kun seisominen tukea vasten tuntuu olevan "se" juttu. Saapahan äitin käsivarsiallit kyytiä, kun saan kannatella pikkuista pitkiäkin hetkiä.

tänään aamuyöstä heräsin kun tyttö hamusi mahalteen tissiä suuhun, kohta ilmeisesti osaa hoitaa yön ruokailut omatoimisesti :D on kyllä aivan ihanaa kun tyttö on niin hyväntuulinen ja huumorintaju kehittynyt, hänet saa tosi helposti nauramaan. Tyttö on nyt 5kk ja vissiin 11pvää.
kelpaa se asento yleensä mihin laitetaan. Mutta vitamiinipurkkia osaa helisyttää nii et hänen oma pää on vaarassa saada purkista kolhua
) ei tietenkää pitkiä aikoja mut syönnit kyllä. On ollu muutamia kertoja hyppykiikussa ja kyllä sieltä pomppailee jo kovasti. Ja tyylikkäästi ja hienosti seisoo tuettuna. Jopa nla täri sano et on tomera seisoma asento ja et on tukevasti jalat maassa.