Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä tyttö rapsuttelemalla tunnustelee kaikkea, tehnyt sitä ehkä parisen viikkoa. No nyt kahtena viimoisimpana aamuna oon herännyt siihen kun tyttö rapsuttaa mun naamaa. On siis oppinut herättämään äidin ilman ääntäkin
Mä olen kans herännyt muutaman kerran naaman räpläämiseen, mutta vähemmän kiva herätys on ollut se, kun tyttö repii niskavilloista..
Tytsy on jo pitkään tykännyt katsella itseään peilistä, mutta nyt oikein hyökkää peiliä kohti (iso kokovartalopeili ja tyttö mun sylissä), painaa jalkapohjat ja kämmenet kiinni peiliin, hihkuu, murisee ja huutaa - ja lopulta painaa avoimen suunkin peiliin ja "pussaa" kuvajaistaan. Yrittää myös kurkkia peilin taakse eli selkeästi etsii peilissä näkyvää "vauvaa".
Osaa myös vaihtelevalla menestyksellä kääntyä takas selälleen, mutta meno on sen verta kömpelöä, että pelkään tuon satuttavan aina itsensä.. nyt ei ole edes yrittänyt mennä eteenpäin, kun seisominen tukea vasten tuntuu olevan "se" juttu. Saapahan äitin käsivarsiallit kyytiä, kun saan kannatella pikkuista pitkiäkin hetkiä.