Opitaan uutta :)

Onkohan mun lapset jotenkin jäykkiä, kun ei kukaan ole tunkenut varpaitaan suuhun? :D tälle oon yrittänyt yhdistellä sormia ja varpaita, mutta ei häntä ne varpaat silti kiinnosta.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Eea
Onkohan mun lapset jotenkin jäykkiä, kun ei kukaan ole tunkenut varpaitaan suuhun? :D tälle oon yrittänyt yhdistellä sormia ja varpaita, mutta ei häntä ne varpaat silti kiinnosta.
Munkin lapset on vissiin jäykkiä kun eivät ole maistelleet varpaitaan. Tämä kolmas ei vielä ole edes löytänyt varpaitaan. :D
 
Onkohan mun lapset jotenkin jäykkiä, kun ei kukaan ole tunkenut varpaitaan suuhun? :D tälle oon yrittänyt yhdistellä sormia ja varpaita, mutta ei häntä ne varpaat silti kiinnosta.

Ei täälläkään varpaat kiinnosta. Jos olis tullu muhun, niin edelleen menis suuhun (aika tarpeeton taito näin aikuisena tosin)...
 
Meillä välillä on vähän sipaissut varpaitaan mutta ei kyllä ole edes yritystä laittaa niitä suuhun saakka. Sängyssä mönkii nopeasti päästä päähän mutta ei kovalla alustalla. Sängyllä menee niin että naama hankaa kivasti patjaan niin ei ehkä kovalla alustalla olis kovin kivaa...Mutta on poika oppinut nyt vihdoin ja viimein kääntymään myös mahalta selälleen, ihan hyödyllinen taito jos ei jaksa mahallaan olla.
 
Tyttö oppinu raakkumaan ku mikäkin varis eli joteki ääntelee kurkulla :grin Pidemmän päälle käy aika pahast korvii ku kuuntelee :grin
 
Täällä osataan kääntyä molemman kyljen kautta mahalleen, muttei vielä takaisin selälleen, ja opittiin potkimaan vauhtia sitterissä. Varpaat on löytyneet, muttei niistä niin innoissaan ole. Tyttö "oppinut" myös suuttumaan, jos vie jonkun asian käsistä pois. Hullujenpäivien kuvastosta nappasi sivun irti ja suuttui kun otin pois. Tuleva hulluttelija :grin
 
Meilä löyty viime viikolla varpaat. Välil ne menee myös suuhun. Samaten peukku menee suuhun!
Lisäks tyttö höpöttää iha koko ajan,kiljahtelee ja kirkuu. Ja päristäminen on tosi kivaa,varsinki sillo ku äiti on laittanu just lusikallisen sosetta suuhun :D
 
5kk tänään ikää ja mini mittarimatonen yrittää kovasti ryömiä jo :0
Eilen oppi kääntymään vatsalta selälleen, että kierii nyt minne sattuu :D hassua. Toinen on kuitenkin vielä niin pieni.
Eilen tuo myös kiljahti innoissaan, isin nähdessä kotona töiden jälkeen, niin kovaa että hämmästyi itsekin.
 
Meillä ei tosiaan kestetä enää hetkeäkään selällään, vaan koko ajan ollan kääntymässä mahalleen. Ja mahallaan keksi eilen oman napansa ympäri pyörimisen, eli siis ei liiku eteenpäin vaan pyörii vaan ympyrää :hilarious:
Jalkoja vie myös kovasti vatsan alle lähes konttausasentoon.
Yrittää vissiin myös ryömiä, suoristaa jalat tönkkösuoriksi ja vähän koukistaa, taas tönkkösuoriksi jne. Kunnes suuttuu...
 
Meillä oman napansa ympäri pyörimisen lisäksi pakitetaan :grin eteen päin ei liiku kun matolla ehkä kaks senttiä kun oikein motivaatio iskee liikkua, työntää kauheesti jaloilla ja nostaa jalat pyllyn alle, mut kädet ei oo mukana, ni ei mitään oikein tapahdu :grin
Tänään nousi puoli-istuvasta asennosta itse istumaan. Mut ei tietty kestänyt siinä kun hetken ja lähti kaatumaan sivulle, eikä ota vielä vastaan. Pari kertaa oon nähnyt kun laittaa käden sille puolelle johon lähtee kallistumaan, mut kaatuu kuitenkin.
Josko saataisiin ensi viikon 6kk neuvolassa lupa istua tuettuna syöttötuolissa.. :joyful:
 
Meneeköhän meidän tyttären keskittyminen muihin kuin tällaisiin liikunnallisiin kykyihin.. Lähinnä kiinnostaa kouluttaa kieltä ja suuta puhetta varten :D Tänään on toki halunnut tutustua äidin silmiin ja niitä pitää kosketella (eli kiskoa)
Tyttö huomenna 5 kk
 
Takaisin
Top