Oon kyllä Snuzzlen kans samoilla linjoilla, ei oo niin hehkeetä se toimistotyökään, vaikka fyysisesti ei oo kovin raskasta. Mun työhuoneessa ei ilma vaihdu ollenkaan eikä ikkunaa oikein saa auki, patterissa on on/off-asento...silmät kuivuu, pää on kipeä, ajatus ei meinaa kulkea ja sitä mun työssä vaadittais kyllä. Ergonomia on sentään suht kunnossa, mut siitä huolimatta niskat ja rintaranka aivan jumissa.
Kesälomasta mäkin ajattelin pitää 2vko toukokuussa, äippäloman alotan 10.8 ja väittäisin että selkäongelmien takia tulee otettua pari viikkoa saikkua sitä ennen. En tiiä millon sit lopun kesäloman pitäs.. pitää kysyä jos sen voi säästää. En mäkään aloittaisi varhennettuna, kun helposti kuitenkin saa saikkua tuossa vaiheessa niin miksi tuhlaisi vanhempainvapaapäiviä siinä.
Mulle just tänään tuli Kelasta yks työnantajan hakemus bumerangina takaisin, sairaspäiväraha-hakemusta ei oltu hyväksytty kun työntekijä ei ollu itse asiasta mitään ilmottanu. Sanoisin, että kannattaa ite ilmottaa Kelaan, toimittaa todistukset (kopiot) ja ilmoittaa sinne, että työnantaja maksaa sairasajanpalkkaa (jos kerran tietää että näin on). Kyllä ne sit sieltä soittelee työnantajalle ja pyytää palkkatietoja ellei niitä kuulu. Aiemmin ei oo kyllä noin käyny, eli en osaa ihan 100% varmaksi sanoa tekeekö ne päätöksen pelkän työnantajan hakemuksen perusteella, tuohon aiempaan juttuun liittyi vähän muutakin setvimistä niin päätös saattoi johtua siitäki.