Onnellisuus <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko kyllä taas todeta, että oon löytänyt rinnalleni aivan älyttömän ihanan miehen! Kaikkien näiden mun aiheellisten ja enimmäkseen ehkä aiheettomien huolien lisäksi sain nyt taas uuden huolenaiheen siis, kun sf-mitta ei mene ollenkaan käyrän mukana ja neuvolantäti on huomaillut sitä joka käynnillä, mutta silti aina vaan seurataan ensi kertaan ja taas sama toistuu.
Nyt kun sain saikkua tämän mm. väsymyksen takia, mies totesi, että eihän tästä saikusta oo mitään hyötyä, jos stressaan taas sauraavaan neuvolaan asti kasvaako vauva normaalisti. Mies oli sitten eilen soittanut yksityiselle ja varannut meille ultran, jotta päästään katsomaan mitä vauvalle kuuluu ja saadaan multa tämä huolenaihe pois :Heartred

Pakko kyllä kirjottaa tänne, kun heräsin niin virkeänä tänään. Ihan mahtava tunne oikeasti, muutama yö menty 3-4 tunnin yöunilla, koska en saa unta ja saatan herätä keskellä yötä miettimään tosi ikäviä ja tyhmiä juttuja mikä estää nukahtamisen uudelleen :( viime yönä kuitenkin tuli nukuttua joku 9 tuntia ja oon niin helpottunut..

michelle näköjää sama syy onnellisuuteen meillä. mä sain nukuttua viime yönä jotai 5-6h putkeen ekaa kertaa sitten ekan kolmanneksen...

minä oon onnellinen ku pikunen on pysyn sisällä vielä, ei ol ollu menkkajomoja vuorokauteen alhamdulillah. lisäksi mieheni taitaa vihdoin ymmärtää minua jossain määrin ja kuuntelee. hän totesin että niin se kyllä menee että hänen on kuunneltava mitä minulla mielessä vaikka häntä kyllästyttäisiki kuulla raskaudesta mutta ku mä en hyödytöntä asiaa puhu ja jos on supparei ni parempi hänen on tietää ku se että kärvistelen hiljaa. osaa varautua jos tulee tilanne et hänen täytyy auttaa. tänää saan lepopäivän kuulemma joten siitäki olen onnellinen.

On ihanaa katsella tuoretta isää ja omaa esikoistamme touhuamassa yhdessä! Mies on "pakotettu" (ja on huuuuuuurjan pahoillaan siitä ;) )tekemään kaikki hoitojutut, sillä itse en vielä pysty sektion jäljiltä pitämään huolta itsestänikään. Katselen sairaalassa sängystä käsin, kun mies lepertelee tytölle, silittelee ja sylittelee, rauhoittelee ja kanniskelee, pesee peppua ja vaihtaa vaippaa, tuumailee kietaisupaidan pukemista, pukee kapaloon aina kuin mahdollista, ja tarkkailee pidänkö vauvan päätä hänen mielestään riittävän hellästi. Hurja rakkaus ja huoli tyttöä kohtaan on syttynyt hänessä siinä silmäyksessä, kun kätilö vauvan tuli isälle leikkaussalista esittelemään. <3

Toisena: Mies tuli kuukausi sitten kotiin "viekkaana" ja toooosi vaivihkaa laittoi korurasian muotoisen lahjapaketin keittiön hyllylle. Kysyin kenelle se on ja sain hölmön vastauksen. Lievästi peloissani aloin odotella jotain hänen valitsemaansa korua joululahjaksi. Epäilytti hieman... toiselle korun ostaminen saattaa olla hieman hankalaa, etenkin jos on mies. Synnytystä seuranneena aamuna mies tuli sairaalaan päiväksi ja ensitöikseen tuli mun luo, kiitti ja antoi paketin. Se oli se paketti keittiön hyllyltä. Sieltä paljastui kaunis hopeinen Kalevalan äiti-koru vaaleanpunaisella kivellä! Voi miten ihana koru ja yllätys! <3 Hän vielä kehui ja kannusti minua edellispäivän traumaattisen synnytyskokemuksen
Jäljiltä ja sanoi, että olin ollut aivan mahtava ja sisukas. Tuli oikein hyvä mieli, vaikka synnytys vielä kaivertaa pahasti mielessä.

Mulla vaan on ihan ykkös mies! Hän oli menny ostamaan mulle kampaajalle "synnytys lahjaksi" ajan että saisin jouluksi uuden tupeen päähän. Se kolme tuntia mikä siinä meni oli niiiiiin rentouttavaa ja vaikka alkuun kauhistelin sitä että pisti niin paljon rahaa mun hiuksiini niin kyllähän mä olin tämän ansainnu. On se vaan paras <3

Me löydettiin uusi asunto! Päästään muuttamaan vuokralta asumisoikeusasuntoon jossa tilaa enemmän ja oma piha!
Ja negatiivista tässä on se, että nyt vauva nukkuu oikein hyvää yöunta koko yön, jota ei ole hetkeen tapahtunut, ja mä valvon ja sisustan päässäni uutta kotia...

Mä sain myös synnytyslahjan mieheltäni. Olin todella yllättynyt ja liikuttunut siitä. En ole aiemmin moisesta edes kuullut. <3

Pieni vauva on myös aiheuttanut lukuisia onnen hetkiä. Ehkä johtui sektiosta mutta tuntui, että kesti melko pitkään ennen kuin äidinrakkaus mussa heräsi. Nyt se on kuitenkin hyvinkin vahvana päällä. Ihana pikkuinen. :Heartred

Takaisin