Onko vielä muita plussanneita?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alustava la 27.9 joten koen lokakuun mammat enemmän mulle sopivaks! :angelic: Rv5+4 ja esikoinen!
Ketään muita ketkä ei vaan usko todeksi? Tein tänä aamuna jo kolmannen testin vaikka alkuviikosta liuska näytti viivat vahvoina ja digi raskaana.. :angel4
Toivottavasti pysyy loppuun asti matkassa <3

Mulla tuntuu jotenki etten oo vielä sisäistäny asiaa :D koko ajan tekee vaan mieli lukea kaikkea raskauteen liittyvää netistä! Tässä nyt pohdin, että pitäiskö varata varhaisultraan aika yksityiselle :) Onko kuinka moni muu ajatellut asiaa?

Sama täällä, hirveenä tullu luettua netistä ja kokoajan pyörii raskaus mielessä :D onko se varhaisultrassa käynti kuinka kallista?

Hinnat vaihtelee aika paljonkin kaupungeittain mutta n.150€ varmaan suunnilleen :) Haluttas nii kovasti tietää, että onhan siellä nyt oikeasti jotain elävää ja oikeassa paikassa :)

Taas täällä hermoillaan... Onko kaikilla muilla tuntemuksia mahassa? Mulla ei tunnu yhtään mitään ja pelottaa, koska 2 lasta aiemmin jo saanut ja molemmista ollut. Ja vastaavasti kkm ei ollut:sad001
Muita oireita kyllä löytyy mutta siltin pelottaa. Alkuraskauden ultraan olen menossa selvittämään, onko siellä masussa jotain elävää.

Entäs onko muilla huimausta? Mulla ihan hirvee huimaus jatkuvasti, miettii voiko autoakaan lähteä ajamaan.

Onnea kaikille plussista:)

Mulla juilii välil vatsas 4+3

Ei huimausta muutakun kovassa rasitukses, tänään salilla juoksumaton jälkeen hetkellisesti huimas.

Täälläkin yksi liittyisi joukkoon. Tänään aamulla tein positiivisen testin, kun menkkoja tovin odottelin. Yllätykseseen olikin positiivinen :) LA laskurin mukaan 3.10.2016 eli nyt rv 4+3. Esikoispoika tällähetkellä 9 kk :)

Mä oon 35v. ja Espoosta.

Tuohon huimaukseen kannattaa juoda paljon. Neuvoivat mulle siten neuvolasta viime raskaudessa. Myös hemoglobiini kannattaa käydä mittauttamassa. Voi huimata, jos se on alhainen. Tai sitten on vain niska-hartiaseutu jumissa :)

Mulla on myös epätodellinen olo. Odotan vain koko ajan, että milloinkohan tämäkin menee taas kesken :/ Oli aika rankka kokemus se edellinen km ja kaikki ne negatestit tuossa välissä. Kunpa tämä pysyisi nyt masussa ja lopputulos olisi se toivottu.

Täällä kans yks varovaisesti plussannut 3+6 La 9.10
Yritystä takana muutama kuukausi ja toinen olisi tulossa :) täällä kaverina 4,5v poitsu!
Pitänee vielä varmistaa huomenna aamulla asia uudelleen

Oireketjuun tämä kuuluu, mutta laitan tänne vastauksen. Mulla ei tunnu yhtään mitään missään. Ainoastaan kun olen käynyt uimassa rintoihin on ihan vähän pistänyt. Mutta eiköhän siellä ole kaikki kunnossa. Mulle tämä on toinen raskaus, ehkä siksi ei jännitä enää niin paljon. Varhasultraa kannatan. Käytiin esikoisen kanssa 7+ ja mennään myös tämän toisen kanssa.

Oikeassa olin, ikävä kyllä, kesken tää menee:sad001 Tein äsken testin ja haaleaakin haaleampi haamu enää jäljellä, vuotoa odotellessa..
Poistun vähin äänin ja toivotan muille parempaa onnea!
Paska fiilis kyllä! Jos vielä joskus tärppää niin kuinka hermona sit taas saa olla, koska 2 aiempaa menny kesken:sad001

Pahoittelut Troll :(

Itellä viimeyönä oli tosi kipeä alamaha ja varsinki tuo vasen munasarja. Eppäilyttää vähän onkohan kiinnittyny kohdun ulkopuolelle.. Edellisessä raskaudessa vuodin alussa tosi paljon ja luultiin keskenmenoksi vaan ei ollutkaan mennyt kesken kun ultrattiin viikolla 6 ja sydämen syke näkyi, silloin oli myös kyllä tosi kipeä munasarja.

Pahoinvointia odotellessa, edellisessä alkoi aika alussa ja oksensin sen 9 kk joka päivä useita kertoja, tiputuksessaki olin välillä :( Ja synnytyksen jälkeen oksentaminen sillon tällön jatku, varmaan elimistö sekasi ku nuin pitkään pahoinvoiva..

Toki koskaa ei pitäis verrata raskauksia mutta toivon kyllä että tää ois ees hitusen helpompi kun edellinen. Esikoinen meinasi alkaa syntymään rv 23 ja silloin, kovat supparit ja tuli lapsivettä, kolmisen kk jouduin sitten olemaan täysin vuodelevossa, ja syntyikin sitten 40+2 :)

Heippa kaikille ja onnea plussista! :happy: Minä liityn joukkoon! Olen 22-vuotias äippä etelä-suomesta ja ennestään meillä on 1,5-vuotias poika. Pikkukakkosen laskettuaika olisi 12.10. tietämillä <3

Takaisin