Onko vielä muita plussanneita?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten Isla80 suhun suhtauduttiin synnytyssairaalassa, kun menit esikoista synnyttämään ennen la?

Mulla kun oli synnytys kotona jo täydessä vauhdissa niin kätilö kehotti menemään vaan lenkille, kun oli niin kaunis päivä :D. Ja sanoi vielä, et jos sul ois oikeasti kipeitä supistuksia niin et pystyis puhumaan.. Voi hyvänen aika.. No, sairaalaan päästyäni synnytin 15minuutissa lapseni seurantahuoneeseen.
Jotenkin tuosta kokemuksesta johtuen, luotan varmasti tällä kierroksella enemmän itseeni kuin ammattilaisiin.

No Hui, sulla tuli vauhdilla! Mä soitin sairaalaan muutaman kerran ja sanoivat että ei se vielä synny. illalla kun ei enää voinut kotona olla ajattelin että parempi mennä käymään. Mies lähetettiin vielä kotiin kun ajateltiin että supistukset loppuu yöllä. Soitin takaisin tunnin päästä kun olin matkalla synnytyssaliin, meni kyllä vielä 3h ennen kuin syntyi. Sairaalasta kotiin lähtiessä lastenlääkäri kysyi "no, mikä synnytyksen käynnisti?" Hitsi, mistä mä tiedän ;D

Ei se kohtelu parane, vaikka jo toista olin menossa saamaan. Seuraavana päivänä oli suunniteltu sektio mutta soitin, että tämä tulee NYT! Vastaukseksi sain, että ei tule, ota buranaa:wink Ihan kuin toissynnyttäjä ei tietäisi mistä on kyse :hilarious: No sinne kuitenkin mentii ja kiireellinen sektio jälleen. Katotaan mitä sanovat tällä kertaa, kun on tosi kyseessä.

Voi mitä kokemuksia teilläkin! Huh.. Mä taidan tän kakkosen tullessa vaan soittaa, että pian ollaan oven takana.

Mun parhaalla kaverilla on 3 lasta ja neljäs syntyy näinä päivinä ja hänet on JOKA KERTA käännytetty takaisin kotiin! Ja matkaa meiltä sairaalaan on 50km:woot: Ja samantien on täytynyt lähteä takaisin ja vauvat syntyneet heti sairaalaan päästyä. Nyt hän totesi, että lähtee sitte sairaalaan, kun pää näkyy jo niin ei ainakaan käännytetä takaisin:joyful:

Heippa kaikille! Täällä yksi plussannut ilmottautuu mukaan! :) Maanantaina sain haamuviivan ja tänään aamulla jo selkeä plussa<3 nyt ovulaation mukaan 4+4 ja la 3.10. Ensimmäinen lapsi ois tuloillaan. Heinäkuussa 2015 aloitettiin yritys ja onhan sitä plussaa jo tovi odoteltu :D Toivottavasti pysyy kyydissä loppuun asti :)

Pakko munkin laittaa jo tänne kun on niin epätodellinen olo!Tänään tein testin ja selkee plussa ja la 4.10. Ja rv 4+3 . Syyskuussa ultrassa ei sydän ääniä vko 11 joten tyhjennys tehtiin.Nyt en haluaisi kokea samaa,ihana paine alavatsassa ja rinnat turvoksissa. Muuten normi olo tila ja toivottavasti pysyykin 3,5v tyttö ja raskausaikana ei sillon ollut pahoin vointia Voi tää on niin ihanaa mutta pelottavaa aikaa ❤️

Täällä kanssa yksi ilmoittautuu mukaan! :) Tänään selkee plussa, ja esikoisen odotus saa jotain muutakin konkreettista, kuin 9 päivää jatkunut heikotus, "menkkakivut" ja huono-olo.
La 5.10 ja nyt rv 4+5. Odotus<3
Vähän vaan mietityttää, kun monet tuttavat puhuvat, että ensimmäinen raskaus harvoin päättyy onnellisesti...mahtaako tuttavapiiriini osunut vain paljon kyseiseen tilanteeseen joutuneita, vai pitääköhän paikkaansa...?

Muokattu viimeksi:
Täällä kanssa yksi ilmoittautuu mukaan toiveikkain ja pelonsekaisin tuntein. La 1.10. Minulla 3 ja 4 vuotiaat lapset ja heidän jälkeen kaksi keskenmenoa. Joulukuu 2014 km, 5+1 viikoilla ja heinäkuussa 2015 todettiin km kun menin 12 viikon ultraan, sikiö oli menehtynyt 8-9 viikon tienoilla.

Sanokaa nyt mulle et onko tää ihan turhaa haaveilua. Menkat edelleen myöhässä, mutta ihan selvät tuntemukset. Raskaustesti nega. Kertooko ovulaatiotesti oikeesti mitään?

Liitteet

• 20160129_203947-2.jpg
    20160129_203947-2.jpg
    765.6 KB · Katsottu: 75
Ditas en oo kyllä ikinä kuullu että ekassa raskaudessa ois jotenki isommat riskit keskenmenolle.. eiköhän se oo ihan pötyä.

hennnnnna jotku on ymmärtääkseni tekstannu ovulaatiotesteillä mutta oon ymmärtäny että sillon viivat pitäs olla tasavahvat ja ei kait se muutenkaan varma keino oo :(

Minäkin liityn joukkoon :) Maanantaina tein testin ja plussaa näytti!! Jännittynyt ja epätodellinen olo.. ensimmäistä odotellaan :)

Viikkoja kasassa 5+0, LA 1.10., toinen lapsi. KM viime syksynä viikolla 9. Toivotaan, että pikkuinen pysyy nyt matkassa.

Minkä ikäisiä te muut olette tässä ketjussa ja mistäpäin Suomea olette?

30 ja Espoo..

Tein eilen taas testin (niitä kun on vielä) ja viiva oli vahvempi niin et nyt mieskin uskoo paremmin.. :love017 jos huomenna tekis viimisen kaapissa olevan testin.. :happy:

Täälläkin yksi juuri plussannut ilmottautuu mukaan :) LA 5.10 ainakin näin alustavasti. Yksi lapsi meidän perheessä jo on (03/14) ja tämä pikkumussukka on enemmän kuin tervetullut <3 Toivotaan, että pieni pysyy matkassa!

Alustava la 27.9 joten koen lokakuun mammat enemmän mulle sopivaks! :angelic: Rv5+4 ja esikoinen!
Ketään muita ketkä ei vaan usko todeksi? Tein tänä aamuna jo kolmannen testin vaikka alkuviikosta liuska näytti viivat vahvoina ja digi raskaana.. :angel4
Toivottavasti pysyy loppuun asti matkassa <3

Takaisin