Pilkki24
Foorumin legenda
Minusta tuo myrkkyhomma menee jo arvostelun puolelle. Sen sanominen, että haluaa panostaa lapsensa terveyteen ja tehdä ruoat itse ei minusta olisi arvostelua.Tuli Facebookissa vastaan Hipp vauvanruoan myrkytysuutinen, johon jotkut sankarinaiset lähteneet kommentoimaan miten kukaan muutenkaan voisi tollaista myrkkyä lapselleen syöttääHipp on kuitenkin ihan tunnettu puhtaista aineluetteloistaan. Ja kuinka aina voi kuulemma pakata ruokaa mukaan. Ihania tälläset ihmiset joilla ei ilmeisesti ole elämää, eikä ymmärrystä, että joillain muilla sellainen voi olla.
Taisin ottaa tän lähes henkilökohtaisena arvosteluna, koska syötän lapselleni purkista ruokaa monesti useampanankin päivänä viikossa, ihan vaan ettei tarvi ostaa jotain hampurilaisateriaa, jota itse kiireessä syön, tai 7€ wrappia minkä poika hotkaisee hetkessä. Onneksi aiheesta oli jo tarpeeksi paljon kommentointia niin ei tarvinnut itse sekaantua![]()
Sinälläänhän meistä jokainen joutuu varmaan jossain asiassa menemään sieltä missä aita on vähän matalammalla. Minähän syön itsekin noita vauvojen soseita esimerkiksi töissä, kun ne pussit ovat niin hirveän käteviä välipaloja, jos ei ole muuta ruokaa tarjolla.
En vaan usko, että kukaan on itse niin täydellinen, että hoitaa joka ikisen asian omassa vanhemmuudessaan ja elämässä ylipäätään niin kovin täydellisesti. Sanoisin, että asiat on ihan hyvin, jos suurimman osan ajasta voi tuntea ylpeyttä sen pienen syyllisyydenpistoksen rinnalla (kun syötät sitä purkkiruokaa tai annat lapsen katsoa vähän liikaa telkkaria, että saat jonkun homman tehtyä). En menisi kuitenkaan syyllistämään vanhempia turvallisena pidettyjen tuotteiden käytöstä. On kuitenkin "vähän" eri asia syöttää lapselle pesuainetta kuin lastenruokaa.