Moro,
SINULI: KIITOS vielä,kun kävit tuolla toisella palstalla tsemppaamassa [:)][:)]
Mää en muuten ymmärrä,että miten jotkut voivat olla niin katkeria ihmisiä,että pitää jopa lasten lukumäärästä saada aikaiseksi jotain nälvimistä [8|]?
Minä olen ainakin niin hemmetin ylpee siitä,että olemme saaneet näin monta ihanaa lasta ja ihan itse ne myös hoidammekin.En halua itselleni mitään kunniamerkkiä,mutta kunnioitus voisi joskus tehdä poikaa [8|]?Mutta eipä ei..kunhan vaan kakkaa saa niskaansa [:@].Tiedän kyllä,että ne jotkat nälvivät ovat vain kateellisia,MUTTA MIKSI pitää olla???
Anteeksi tämä tyhmä vuodatus..joskus vain ottaa pattiin ja paljon [;)]
Meillä on siis vanhin juuri 14-vuotias täyttänyt murkkuikäinen Poitsu ja nuorin on nyt vasta 8,5 kuukauden ikäinen pikku-tyttönen.
Meillä molemmilla alkoi heti vauvakuume,kun kuopus oli vasta 4 kuukauden ikäinen [:)]!!
Onnellisia olisimme,jos vielä yhden tai vaikkapa kaksi lasta saisimme.Sitten tulisikin jo ikä vastaan ELLEI se ole jo nyt tullut [8|]??
Mullakin on nyt menossa varsinaisesti YK3 eli synnytksen jälkeen on nyt vasta ollut 3 menkat.Ehkäisynä käytimme ensin kortsua,mutta sitten jätimme sen pois ja molemmat olivat sitä mieltä,että jos meillä vielä uusi lapsi suodaan,niin sen iloiten otamme vastaan.
Itku kyllä tuli jo viime perjantaina,kun täti tuli [:(].Niin olisimme sen plussan halunneet.
Lapset ovat kotihoidossa.Paitsi Esikoinen tietty käy koulua [;)].
Miehen kanssa olemme molemmat yrittäjiä.Mulla loppuu äippäoloma nyt helmikuussa,mutta se nyt ei mun työhöni vaikuta mitään.
Sulla on siellä jo hirmu jännät paikat [:)][:)]
Paljon peukkuja!!!!!Kun plussaat,niin nappaahan sitten mutkin mukaan,niin jatketaan sitten juttujamme tuolla odotuspuolella??
Yönsäde kp 6/28-33/3