Onko muita suuren perheen äitejä vauvakuumeen kourissa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Emery13

Kommentoinnin ninja
Kesämammat 2016
Toukomammat 2018
Täällä olisi yksi 7:n lapsen äiti,itse 34v[:)]Ja kova toive siitä viimeisestä ihanuudesta ja ihanaa olisi kesävauva(sellaista ei mulla vielä olekaan[;)])

Edellinen yrityskierto ei tuottanut tulosta,mutta nyt toivotaan parasta.Kp:t mulla nyt 4/27

itse yrittelen ensimmäistä mutta saako udella minkä ikäisiä lapsia sulla on? kun noin nuorena jo ihanan iso katras[:)]

puhalteleppas plussatuulia meille vielä lapsettomille samalla[:D]

Täällä toinen samanikäinen suurehkon katraan kanssa kuumeileva. Tosin meillä vain neljä mukulaa... eli mistään suurperheestä ei vielä ole kyse. -Nuorin on 8kk ja kuumeillut olen jo siitä asti, kun tuo oli parikuinen.

Meillä on kyseessä uusperhe, jossa neljä lasta entisistä liitoista ja nyt yritetään ensimmäistä yhteistä. Niin ja varmastikin myös viimeistä eli vain tätä yhtä puuttuu. Ei kylläkään asuta kaikki koko ajan saman katon alla eli meillä vähän vaihtelee tilanteet eli väliin ollaan kaksin, välillä nelisin ja välillä kuudestaan riippuen miten lapset on toisilla vanhemmillaan.

yk 3 menossa, reilu viikko menkkoihin tai toivottavasti tietty plussaan :)

Mukavaa että muitakin[:)]
Täällä porskutetaan kp 21/27 ja pikkaisen jo jännittää.[:D]

Hattua nostan Elysee! [:)] Itsekin aina olen isosta tai isohkosta perheestä haaveillut mutta elämä on heitellyt niin ettei ennen kolmikymppisiä kannattanut/halunnut alkaa tekemään kulloisissakin elämäntilanteissa... Nyt ei enää luultavasti kovin isoa perhettä ehdi tekemään, mutta kun edes yhden saisi (näin alkuun)! [8D]

Minäkin olen hieman kade Elyseelle, kun tuo 8 on aina ollut haaveissani... Elämä ei kuitenkaan ihan niin ole mennyt kuin joskus 15-kesäisenä haaveili ja "suunnitteli"... Esimerkiksi raskauteni eivät ole helpoimmasta päästä, joten saan nähdä josko tuon vielä kerran pari jaksaisi käydä läpi, sitä kahdeksaa tuskin koskaan tulee lapsiluvuksi minulle. Puolivälin krouviin en kuitenkaan haluaisi jäädä loppuiäkseni.

Mikä muuten on suuri perhe? Itsellä kun tuoya joskus yhden lapsen äitinä oli vaihe, että jo kolmilapsisnenkin perhe näytti niin mahdottoman isolta! Ja silloin hieman mietti josko kuitenkaan noita jaksaisi... nyt kun näitä on sentään neljä jo niin ei vielä tunnu yhyään isolta meidän poppoo... paitsi joskus kaupan kassalla... joko se seitsemän ipanaa (mieheni on 7-lapsisesta perheestä) alkaa tuntua oikeasti isolta (=sopivalta) määrältä?

yritystä meillä ei saada alkuun, mulla kun ei ole kuukautisia edelleenkään. Imetys sekoittaa kaiken, mutta en aio lopettaa vielä, kyllä se sitten joskus loppuu kuitenkin ja sitä kaipaa!

Tein tänään vitsillä testin kun toissapäivänä tuli veritippa ja eilen ei mitään niin varmistaakseni että onhan ne menkat tulossa. Mut testin tulos olikin pregnant... Oon aivan ihmeissäni. Tein sit vielä toisenkin ja sekin oli plussa. Maha on kyllä pinkee ja turvonnu ja olen ollut itkuinen ja on öklöttänyt mutta en oo uskaltanu toivoo mitään. Eli meille tulee nyt sitten näillä näkymin viides lapsi, tosin eka yhteinen :)

Onnea Tatjuska!!!!!

Täällä mennään taas uutta kiertoa kp on kai jotain 17/27,toiveet on korkealla!

Tiedättekö,ei nää 7 lasta tunnu niin suurelta perheeltä[:D]
Välillä tuntuu että joku puuttuu,kun "lasken lapsia"[;)]
Kai se vaan on niin tottumiskysymys,kun on paljon lapsia kokoajan ympärillä[:)]

Moi,

meidän iloa ei kestänyt pitkään sillä aloin vuotaa reilu viikko sitten ja kahden ultran jälkeen mulla todettiin maanantaina tuulimuna. Olen vuotanut perjantaista asti ihan kunnolla ja nyt olen sairaslomalla ensi viikon keskiviikkoon asti jolloin ultrataan vielä kerran, että onko kohtu tyhjentynyt kunnolla vai tarvitaanko kaavintaa tai lääkkeellistä tyhjennystä. Toivon sydämestäni että kaikki tulee ulos ilman lisätoimenpiteitä. Kokemuksena tämä on ollut kauhean rankkaa mutta pikkuhiljaa alkaa toipumaan.

Tsemppiä kaikille! Uutta yritetään kun tässä saa fysiikkansa taas kuntoon.

Heippa,

Täällä olisi uusi suurperheellinen äiti,joka jälleen kerran on vauvakuumeen kourissa [:)].Pieni esittely ensin..eli olen 36-vuotias viiden lapsen äiti ja nyt olemme ensimmäistä kierrosta yrittämässä uutta vauvaa.
Olisi ihanaa saada uusia tuttavuuksia täältä;varsinkin isojen perheiden äitien kanssa olisi kiva vaihtaa kuulumisia!
P.S.Tämä palsta on minulle ihan uusi ja outo,enkä edes tiedä,että osaanko oikein laittaa tämän viestin tänne [8|]?Muta yritetäämpä ainakin [;)]

Yönsäde kp16

Kiitos Tatjuska [:)].Ompas hieno asia,kun tavattiin täällä.Mää vihdosta viimein "osasin" tänne tulla kirjoittelemaan;tosin mulla on vielä ihan hakusessa,että miten tätä palstaa käytetään ( nolona [&o] ).Toivottavasti sinä olet se sitten keneksi sinua luulen [;)].

Ollaankohan me täällä ainoat,jotka tänne kirjoittelevat?
Onko täällä muuta ketjua,jossa olisi enemmän vilskettä?

Mutta palaillaan..pitää mennä ottamaan pizza uunista.Joo,meikäläisen piti vähän laihduttaa,mutta jos sen sitten aloittaisi vasta huomenna [;)]

Heippa hei,
Yönsäde kp16

Moikka Yönsäde,

olen juurikin se keneksi minua luulet. Ja tuo on erittäin aktiivinen tuo Joko nyt onnistaisi, tulehan sinne :)

MOIKKA,

Olipas ihanaa nähdä,että tähän palstaan oli tullut eloa [:)]

SINULI: Lämpimästi tervetuloa tänne keskustelemaan [:)][:)]!!
Tosin täällä ei ole nyt käynyt ketään aikoihin [&:]..minäkin kävin esittelemässä itseni täällä marraskuussa,mutta lopetin tänne kirjoittelun,kun ei täällä silloin muita ollut.

Minäkin olen jo 36-vuotias viiden lapsen äiti.Lapset ovat -95,-05,-06,-08 ja -09 syntyneitä.
Nyt meillä on ollut tässä haaveissa vielä se kuudes rakkauspaukkaus.Yrityskerta 3 on juuri aluillaan.
Minäkin olen ennen tullut tosi helposti raskaaksi,kuten lasten ikähaarukoista voi nähdäkin.Mutta nyt mennään jo 3 yrityskertaa,enkä enään edes tiedä,että saadaanko uutta vauvaan tänne!!!
Todella kova vauvakuume on minulla ja miehelläni ja molemmat oltiin hyvin pettyneitä,kun menkat alkoivat viime perjantaina [:(]

Sinulle hirveesti peukkuja,että täällä käyntisi käy hyvin lyhyeksi!!!!!
Eli peukkuja kovasti [:)]!!!
Ja pidetään tämä palsta pystyssä [;)]

Yönsäde kp 5/28-33/3

Moro,

SINULI: KIITOS vielä,kun kävit tuolla toisella palstalla tsemppaamassa [:)][:)]
Mää en muuten ymmärrä,että miten jotkut voivat olla niin katkeria ihmisiä,että pitää jopa lasten lukumäärästä saada aikaiseksi jotain nälvimistä [8|]?
Minä olen ainakin niin hemmetin ylpee siitä,että olemme saaneet näin monta ihanaa lasta ja ihan itse ne myös hoidammekin.En halua itselleni mitään kunniamerkkiä,mutta kunnioitus voisi joskus tehdä poikaa [8|]?Mutta eipä ei..kunhan vaan kakkaa saa niskaansa [:@].Tiedän kyllä,että ne jotkat nälvivät ovat vain kateellisia,MUTTA MIKSI pitää olla???

Anteeksi tämä tyhmä vuodatus..joskus vain ottaa pattiin ja paljon [;)]
Meillä on siis vanhin juuri 14-vuotias täyttänyt murkkuikäinen Poitsu ja nuorin on nyt vasta 8,5 kuukauden ikäinen pikku-tyttönen.
Meillä molemmilla alkoi heti vauvakuume,kun kuopus oli vasta 4 kuukauden ikäinen [:)]!!
Onnellisia olisimme,jos vielä yhden tai vaikkapa kaksi lasta saisimme.Sitten tulisikin jo ikä vastaan ELLEI se ole jo nyt tullut [8|]??

Mullakin on nyt menossa varsinaisesti YK3 eli synnytksen jälkeen on nyt vasta ollut 3 menkat.Ehkäisynä käytimme ensin kortsua,mutta sitten jätimme sen pois ja molemmat olivat sitä mieltä,että jos meillä vielä uusi lapsi suodaan,niin sen iloiten otamme vastaan.
Itku kyllä tuli jo viime perjantaina,kun täti tuli [:(].Niin olisimme sen plussan halunneet.

Lapset ovat kotihoidossa.Paitsi Esikoinen tietty käy koulua [;)].
Miehen kanssa olemme molemmat yrittäjiä.Mulla loppuu äippäoloma nyt helmikuussa,mutta se nyt ei mun työhöni vaikuta mitään.

Sulla on siellä jo hirmu jännät paikat [:)][:)]
Paljon peukkuja!!!!!Kun plussaat,niin nappaahan sitten mutkin mukaan,niin jatketaan sitten juttujamme tuolla odotuspuolella??

Yönsäde kp 6/28-33/3

Tervehdys suurperhehaaveilijoille!

Änkeänpä tänne vielä sekaan, vaikka kai sitten taisinkin jo plussata... mutta jos vaikka tekin heti perään! Muuten kun olen tällainen perässähiihtäjä, mulla kun noita tenavia on vasta neljä. Nuorin täyttää 1v 18.1 ja esikoinen 13v 19.1, viime vuonna kun lähdin tammikuussa synnyttämään niin saatesanat olivat että se ei sitten saa syntyä 19. päivä!

Sinuli: Mulla on aina ollut haaveissa kahdeksan lasta... Taitaa kyllä jäädä muutamaa vähempään, mutta vannomatta paras.

Minäkin olen monesti ihmetellyt samaa kuin yönsäde, että mikä ihme joillakin ihmisillä on, kun joka asiassa vain se oma mielipide on se ainoa oikea. Ja sitten tosiaan ollaan tukkanuottasilla ja nälvitään toisia erilaisista elämänvalinnoista. Helppoahan se on nimimerkin takaa - tai vaikka ihan anonyyminä netissä huudella ilkeyksiä.

Tuollaisten pitäisi antaa vain mennä läpi jälkeä jättämättä, mutta kyllä se toisinaan tekee kipeää osuessaan.... Minäkin, kun joskus jossain keskustelussa menin kertomaan, että minulla on jo kahdella vuosikymmenellä syntynyt lapsia ja kolmannellekin niitä toivon, niin sain kuittailua, että mahdollisimman monen vuosikymmenen lapsetko sitä ovat haaveissa, en taida noista tenavista ollenkaan piitata muuten.

Takaisin