Ok. Mä pistän iltaisin. Ja mulla siis ei onnistu enää oikein tuonne sivuummallekkaan pistää .ehkä vielä hetken menee sinne mut hankala sieltäkään saada otetta. En tiedä pitääkö se sit reisiin alkaa pistämään vai mihin
Joo kyllähän tuo väliin kirvelee aika kivasti millä viikolla sä oot Evelino? MUlla 30+4. Tosiaan vielä muutama piikki pitäs pistää
Koko ajan enempi itse miettii, milloin sitä on pistämättä, jos se supisteleeki enempi. Se on musta tällä hetkellä hankalaa arvioida ja asia mikä mietittytää paljon.
Mimk, onko ne sitte puhunu että ne nostaisi sitä annosta? Multa ei kertaakaan oo katottu mitään verikoetta ja olen ymmärtänyt ettei katotakaan, mikä on musta vähän outoa
Onko teistä otettu verikokeita?
Joo, vähän vaikeeta on mullakin sinne sivulle pistää. Huomenna tulee 33+0 täyteen :)
Mä en aiemmin juurikaan stressannut tulevaa synnytystä (kun jo 2 suht hyvin mennyttä takana) mutta nyt tän lääkityksen myötä aloin jännittämään sitä ihan hurjasti.. Pitäis olla se kristallipallo josta vois katsoa milloin jättää pistoksen ottamatta ettei vaikuttaisi sitten synnytykseen ja mahdolliseen kivunlievitykseen. Itse ainakin ottaisin epiduraalin ihan mielellään jos kivut yltyy yli oman sietokyvyn.
Mulle ei ainakaan nyt tällä hetkellä ole sovittuna mitään labrakontrolleja tuon klexanen suhteen. Sitäkin oon tässä vähän ihmetellyt. Lähinnä sain vaan sisätautilääkäriltä reseptin kouraan ja ohjeet lääkityksen aloittamiseen. Loput tiedot oon itse joutunut kaivelemaan äitiyspolilta (mutta ei sinnekään mitään kontrollikäyntejä tai -labroja ole luvassa näillä näkymin). Sanottiin vaan että pitää jättää pistos ottamatta kun tuntuu että synnytys voisi alkaa. Viimeisin synnytys eteni 5-6 tunnissa ekoista supistuksista lapsen syntymään enkä kyllä kyseisenä aamuna olisi voinut mitenkään aavistaa että nyt on "the day".
Miten sulla miRi on mennyt aiemmat synnytykset? Eikös sullakin ollut jo kolmas lapsi tulossa? Oletko tuntenut hyvin enteileviä oireit just ennen synnytystä?