Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No siis aamulla syön usein leipää ja eilen sekä tänään oli makarooni pitoista ruokaa. Varmaan tarvii vähän kattoo mitä suuhun laittaa :) Jos kokeilis aamulla syödä jogurttia ja hedelmiä jne...Millasta ruokaa syöt? Syötkö esim puuroa, leipää tai muuta hiilaripitoista? Oon itse huomannut, että aamupuuron jälkeen tulee puolen tunnin päästä kauhee väsy/heikotus ja epäilen verensokerin heittelevän liikaa. Nousee hiilaripitoisesta ruuasta nopeasti ja sit jostain syystä nyt raskaana myös sit laskee tosi äkkiä.
Itseasiassa viime raskaudessa mulla sokerirasituksesta lääkäri sanoi, että sokerit putoo vähän liiankin äkkiä.
Olikos täällä muita, jotka joutuvat jostain syystä pistämään Klexanea tms. päivittäin raskauden ajan? Mulla ilmestyi jalkaan laskimotukos ja nyt sitten pitäisi jatkaa piikkihoitoa kotona
Vähän alkoi nyt tuleva synnytys mietityttämään kun ymmärtääkseni pistoksesta 12 tunnin sisällä ei ole mahdollista saada epiduraalia tai spinaalia riskien takia...
Mä oon piikittäny rv 13 lähtien. Ja joo ainakaa 12h ei saa selkää pistettäviä. Tosin kuulemma aika voi olla isompikin jos joutuu piikittää ison määrän
Millanen annostus sulla mimk on meneillään? Itsellä nyt 60mg toistaiseksi. Hyvin vähän mitään tietoa tuosta piikittelystä sain ja tää puuduteasiakin tuli vähän kuin yllättäen mun tietoon. Ei ollu lääkärissä mitään puhetta koko jutusta...
Täällä yks klexane -äiti lisää! Mulla klexane 40mg. Pistäny rv 9 alkaen. Pistättekö muuten iltaisin?
Joo 12h on se raja että voidaan laittaa epiduraali tai spinaalipuudutus. Ja tosiaan vuotoriskin takia voi olla pitempiki, se on sitte tapauskohtaista.
Miten Evelino jakselet? Ootko jo kotona?oliko sulla perinnöllistä alttiutta niihin vai alkoivatko vasta nyt tutkimaan? Luulen että sinunkin pitää pistää raskauden loppuun asti plus 6 viikkoa synnytykseen jälkeen.
Mulla perinnöllinen alttius.
Itsellä alkaa olemaan vaikeaa löytää sopivaa pistokohtaa mahasta ku se on niin pinkeä :arghh: