Mulle käynyt aina hyvin, en oo yökkiny glukoosiliuoksesta. Muutamassa rasituksessa saanu jopa extrahyvää litkua,kokiksen makuista, ai että se on maistunut taivaalliselle 12t paaston jälkeen
Sokrumittailuista tulee rutiinia kun sitä tekee. Mulla on nyt menossa raskaudenaikainen eka tiivis kotimittausjakso,viikko ja joka pv paasto,sekä ennen ja jälkeen syömisten. Loistavat arvot olleet, tokihan mulla on siis lääkitys ollut jo 1v8kk tähän ja koska painoa sain pois tuossa hiljattain,niin sekin auttaa.
Eniten mua jännittää toi veren tukostaipumuksen hillitsemisen onnistuminen, koska mulla ei oo varaa saada tulppia,koska niissä shouveissa menee vauva ja niis voi mennä omakin henki.
Mut hyvä Untamoinen sullakin kun oot saanu ruokavalion jo kondikseen, se on muuten jännä että kun ruokavalio on hyvin vähäsokerinen,niin se sokeri (=myrkky) vaikuttaa elimistöön tosi dramaattisesti. Tosin se tunne mikä siitä tulee, ei automaattisesti tarkoita, että itse glukoosiarvo nousisi liikaa, mutta se voi nousta nopeesti,josta se tunne tulee.