Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tavallisella pöytäkoneella tuo onnistui mutta entäs ipadillä? Sama ongelma tässäkin ja mies sanoi ettei tässä ole mitään adblockia. Mitä pitäisi tehdä?
Hei! Minulla ei ainakaan ole ongelmia tykkää-napin kanssa. Onko muilla ongelmia arvostelupainikkeiden kanssa?Arvostelu nappi ei ole tänään yhteistyökykyinen.
Kun yrittää painaa tykkää, ylivilkkaasti vilkuttaa tekstiä "tykkää" ja kun yrittää painaa peukkua, ei tapahdu mitään.
Onko tämä vain minun ongelma vai yleinen ja tiedossa?
no entäs tabletilla sitten. jonkun aikaa pystyin selaamaan vaun foorumia tabletilla kodin omalla nettiyhteydellä (ei mobiilisti) mutta nykyisin ei sitten ollenkaan. heittää valion mainoksen koko sivun kokoiseksi eikä muuta pystykkään tekee muuta ku tuijottaa raitojakännyllä pystyykin sitten selaa foorumia..... ja pöytäkoneella.
No voihan höh!Mikä selain sinulla on tabletissa? Laitan IT-puolelle viestiä hetimmiten! :)
ihan niinku mä tietäsin mikä selain siinä on
en ees pysty tarkistamaan kun se ei oo nyt "kotona" koko tabletti. samsungin se on ja uusin mitä niitä isoja tabletteja nyt onkaan. jännä kun aluksi sillä pysty lukeemaan foorumia ja kirjottelee.. sitte alko hävii niitä viestejä välistä ja sitten heitti vaan sivun ylhäällä olevan mainoksen koko sivulle niin että mitään muuta ei näkynytkään. joskus törmäsin eräällä lastentarvikesivustolla samaan ongelmaan että heitti sen ylhäällä olevan kuvan niin että mitään muuta ei sitten näkynytkään ku tähtiä.