Tintti'83
Vauhtiin päässyt keskustelija
http://forum.vau.fi/threads/yritystä.1579280/ Noinko??!! :DHeippa! Laita minulle ketjun linkki, niin poistan sen :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
http://forum.vau.fi/threads/yritystä.1579280/ Noinko??!! :DHeippa! Laita minulle ketjun linkki, niin poistan sen :)
Kuulostaapa ikävältä! Itse en ole tällaista huomannut. Oletko kokeillut käyttää toista selainta?En nyt tiedä varmana johtuuko foorumista vai ei, mutta iloitan kuitenkin, että nyt on parin päivän ajan kovasti tullut ilmoituksia, ettei sivustoon saa yhteyttä ja kaikki kirjoittaminen yms on mahdotonta. Siis semmoinen pieni pop uppi tulee, sitten kun vähän aikaa odottaa, toimii taas. Chrome on käytössä, eikä tule muilla sivuilla samaa ongelmaa, joten väittäisin kyllä liittyvän foorumiin... :S Myös ilmoitukset toimii jotenkin tahmeasti.
Hei! Pahoittelen, että ehdin vastata viesteihin vasta nyt!
Tyhjät viestit näyttävät johtuvan foorumin uudesta mainostilasta, joka ikävästi peittääkin alleen ketjuissa jokaisen sivujen toisen viestin ja aiheuttaa omituisia viestien katoamisia ja piiiitkää tyhjää tilaa.Foorumi tuntuu toimivan päivityksen jälkeen moitteettomasti ainoastaan Explorerilla, mutta muilla selaimilla on ongelmia... Olen laittanut IT-puolelle viestiä ongelmasta ja olen saanut vastauksen, että he korjaavat tilanteen mahdollisimman pian!
Pahoittelen kovasti ongelmia! Valitettavasti tämä päivitys ei sujunut sutjakkaasti - toivottavasti mahdolliset tulevat päivitykset eivät sekoita foorumia samalla tavalla!
Kokeilin ottaa AdBlockin pois päältä, kun tajusin tuon mainosyhteyden tuossa ja nyt näyttää toimivan mainiosti. tietysti toivoisin, että voisin AdBlockia täälläkin käyttää, mutta onneksi sen saa laitettua pois päältä sivukohtaisesti... :) Käytössä siis Chrome ja ilman AdBlockia kaikki näyttää normaalilta (paitsi en ole tottunut mainoksiin....)
Otin mut ei auttanu.Kirjauduin uloskin ja uudestaan sisään foorumille jos sillä olis ollu jotain tekoo mut ei.