Ongelmia foorumilla foorumiuudistuksen jälkeen?

Nyt on tänään yhtäkkiä ilmaantunut minulle ongelma tuon hymiövalikon kanssa. Kun sen avaan, koko sivu menee jumiin ja joudun poistumaan sivullta, kun mitään ei vaan tapahdu.
No höh! Mistäköhän kummasta se mahtaa johtua? o_O Itselläni ei nimittäin hymiövalikko ole tuottanut ongelmia.

Aiheuttaako hymiövalikko muille samanlaista ongelmaa?

Ei. Miulla toimii jopa toi alavalikko mikä ei välillä toiminut ollenkaan.

Se alavalikko aukee kyllä nykyään jos siitä klikkaa mut veti koko sivun jumiin JA lähetti ton yllä olevan vaikka en painanut lähetä eikä selain reagoinut mihinkään. Ylhäältä hymiönaamasta avatessa toimii normaalisti mut on tääl muutama muukin palstoilla sanonut, että ei toimi. Toi alempi valikko ois varmaan ainakin hyvä poistaa näkyviltä kokonaan... :confused:

Ei toimi hymiö valikot mullakaan. Ei pysty tekstiin lisäämään ja kaikki/suurin osa ei näy ollenkaan.

Ainakin täällä suunnalla tuo kirjoituskentästä löytyvä hymiövalikko aukeaa kyllä, mutta todella moni hymiö sieltä on jotenkin 'epäkunnossa', eli hymiön tilalla näkyy tuo mikälie tiedosto-kuva.

Ainakin täällä suunnalla tuo kirjoituskentästä löytyvä hymiövalikko aukeaa kyllä, mutta todella moni hymiö sieltä on jotenkin 'epäkunnossa', eli hymiön tilalla näkyy tuo mikälie tiedosto-kuva.

Juu, minullakaan ei 16 noista kuvista näy. Näkyykö noita tiedosto-kuvia kuinka monta sinulle? Pitääpä kyllä poistaa nuo kokonaan, jos niitä nyt ei saada pian kuntoon... :smiley-ashamed008

Ei anna mun tehdä..

Please correct the following errors:
  • Please enter a valid message.
  • Please enter a valid title.
Vai pitääkö tuohon ylempään lokeroon, mihin normisti kirjotettas viesti, kirjottaa jotakin ja sit saa laittaa kysely siitä alempaa? Mä oon ihan ulalla! :grin

Kyllä, kysely tarvitsee aina viestin ja otsikon myös keskustelulle. Siihen sitten liitetään se kysely :)

Takaisin