Ongelmia foorumilla foorumiuudistuksen jälkeen?

Tavallisella pöytäkoneella tuo onnistui mutta entäs ipadillä? Sama ongelma tässäkin ja mies sanoi ettei tässä ole mitään adblockia. Mitä pitäisi tehdä?
 
Tavallisella pöytäkoneella tuo onnistui mutta entäs ipadillä? Sama ongelma tässäkin ja mies sanoi ettei tässä ole mitään adblockia. Mitä pitäisi tehdä?

Hei Aamu! Näyttää siltä, että kaikki ongelmat eivät johtuneetkaan Adblockista, vaan eri selainten ja mainostilan yhteensopimattomuudesta. IT:lle lähetetty viestiä (itse asiassa useampikin :rolleyes:)!
 
Arvostelu nappi ei ole tänään yhteistyökykyinen. :sad001

Kun yrittää painaa tykkää, ylivilkkaasti vilkuttaa tekstiä "tykkää" ja kun yrittää painaa peukkua, ei tapahdu mitään.
Onko tämä vain minun ongelma vai yleinen ja tiedossa?
Hei! Minulla ei ainakaan ole ongelmia tykkää-napin kanssa. Onko muilla ongelmia arvostelupainikkeiden kanssa?
 
no entäs tabletilla sitten. jonkun aikaa pystyin selaamaan vaun foorumia tabletilla kodin omalla nettiyhteydellä (ei mobiilisti) mutta nykyisin ei sitten ollenkaan. heittää valion mainoksen koko sivun kokoiseksi eikä muuta pystykkään tekee muuta ku tuijottaa raitoja o_Oo_Oo_O kännyllä pystyykin sitten selaa foorumia..... ja pöytäkoneella.
 
no entäs tabletilla sitten. jonkun aikaa pystyin selaamaan vaun foorumia tabletilla kodin omalla nettiyhteydellä (ei mobiilisti) mutta nykyisin ei sitten ollenkaan. heittää valion mainoksen koko sivun kokoiseksi eikä muuta pystykkään tekee muuta ku tuijottaa raitoja o_Oo_Oo_O kännyllä pystyykin sitten selaa foorumia..... ja pöytäkoneella.

No voihan höh! :sad001 Mikä selain sinulla on tabletissa? Laitan IT-puolelle viestiä hetimmiten! :)
 
No voihan höh! :sad001 Mikä selain sinulla on tabletissa? Laitan IT-puolelle viestiä hetimmiten! :)

hahhaaa.. :computer005 ihan niinku mä tietäsin mikä selain siinä on :confused013 en ees pysty tarkistamaan kun se ei oo nyt "kotona" koko tabletti. samsungin se on ja uusin mitä niitä isoja tabletteja nyt onkaan. jännä kun aluksi sillä pysty lukeemaan foorumia ja kirjottelee.. sitte alko hävii niitä viestejä välistä ja sitten heitti vaan sivun ylhäällä olevan mainoksen koko sivulle niin että mitään muuta ei näkynytkään. joskus törmäsin eräällä lastentarvikesivustolla samaan ongelmaan että heitti sen ylhäällä olevan kuvan niin että mitään muuta ei sitten näkynytkään ku tähtiä.
 
Takaisin
Top