Oon ollu hirmu kipeenä viimeiset 5 pv, jotain flunssan ja influenssan välimaastoo. Tullut lähinnä nukuttua, ruokahalu nollassa ja pari ekaa päivää oksentelinkin. Enää kurkku kipee, nenä tukossa ja pään- & lihassärkyä. Ihan alkajaisiksi polkupyöräni teki lakon keskellä jäistä aluetta ja kaaduin aika ilkeesti.. Siitä vieläkin kipuja, onneks masu oli suojassa. Muutaman kerran oon uskaltanu ottaa Panadol 500mg, kun on ollut niin sietämättömät kivut, muuten koittanut selvitä ilman. Kuume kävi pari pv sitten 38,5, muuten pysynyt siinä 37-37,5, kuten koko raskauden. Vähän oon neuvoton, missä vaiheessa pitäisi ottaa yhteyttä lääkäriin jne, toistaiseksi toivon kotikonstien auttavan. Nyt oon selvinnyt rv 13+4, ilokseni alkuraskauden kirot, kuten yölliset vessassa ravaamiset on ohi, toistaiseksi tietty. Ruokaällötyksiä ei oo edelleenkään, vaikkakaan makeeta ei tee mitenkään mieli. :) tilalle on tullut kohdun kasvukivut, ei enää pysty nukkumaan ihan joka asennossa ja äkkinäiset liikkeet vihloo. Mut se on vain positiivista kipua!