La MaMa hyvä tietää, että siinä myrkytyksessä ne kivut on sitten sellaisia, että niihin ei mikään auta. Kun siis ensisynnyttäjänä ei ole harmainta hajua miltä mikäkin tuntuu suurin piirtein ja sitten kun kaikilla kaikki oireet on niiiin yksilöllisiä. :D Nooh, toivotaan ettei kenellekään tuppaudu mitään tulehduksia tai myrkytyksiä enää näin kalkkiviivoilla. :)
Paah, ei jaksaisi enää odottaa, että näkee rakkaan pienen tuhisian.
:) Onneksi enää yksi yö siihen synnytystapa-arvioon. Entiiä, taidan odottaa sitä ehkä liiankin innolla. Voi olla, että tuumaavat vauvan olevan normimitoissa ja sanoovat, että "...ei haittaa vaikka menee yliaikaiseksikin..."
Voi olla, että jään sinne oven ripaan roikkumaan, että noooou joko saan synnyttääää. :D Toivottavasti ei tartteisi enään aloittaa ainakaan tuon RD:n takia insuliineja, yhtäkkiä nyt viime viikon aikana kaikki mitä normaalisti olen syönyt nostattamaan verensokereita. Toivottavasti on ohi menevää tai sitten vois vinkkaille lekurille, että elkää antako mun vielä aloittaa jotai lääkitystä kun voin jo ihan hyvin synnyttämään mennä.
(Joo anteeksi, erittäin sekava tekstini). :D
Onko väärin kysyä vielä tuolla synnytystapa-arviossa lääkäriä ultraamaan ja varmistamaan vauvan sukupuolen..? Mulle on jostain tullut sellainen ajatus alitajuntaan, että entäs sitten kun kätilö synnytyksessä sanookin sen vauvan olevan tyttö ja ollaan puolen raskausajasta rakenneultran perusteella odotettu kuin kuuta nousevaa sitä poikaa. Siis ei sillä ihan yhtä tervetullut se pikku-Ellenikin on, mutta meillä on ihan kaikki poika juttuja täällä. :P
(Sori pinnallisuuteni)
Joo, sitten vähän omaa napaa. A
h, aina niin ihanat mielialanvaihtelut. Sain tänään aikaiseksi kunnon itkukohtauksen kun mies napautti, että "Ota noi muffinsit pois uunista kun noi valuu pellille.!" (Itse hän istui pöydän ääressä tabloodilaite käsissä lukien uutisia) Mullahan oli kädessä valuva kananmuna ja nakkasin sen sitten suutuspäissäni tiskialtaaseen. Sen jälkeen kyynelistä ei meinannut tulla loppua ja meinasi kuppikaakkujen tekeminen tyssätä siihen. Ja niin tuntui kuin maailma olisi kaatunut niskaan sillä hetkellä ja sitten kun mies korotti joka asiasta mulle ääntään, ei auttanut yhtään itkun hillitsemisessä. Onneksi muutaman korttelin lenkin jälkeen rankkasateessa ja tunnin kyynelten valuttamisen jälkeen oli itku jo loppunut ja parempi mieli ja onnistui ne prkleen muffinsit. xD Näin jälkeen päin naurattaa, että miten sitä osaa asioista vetää kunnon raget. :D Saa nähdä millaista tää tunteiden vuoristorata on sitten synnytyksen jälkeen kun itkettää orvot kissanpennutkin. :D
-elwwis&pieni pojan palleroinen rv 37+5
.-