Oletko töissä tai opiskeletko?

Töissä, nykyisessä paikassa 5 vuotta. Just haaveillut uudesta työpaikasta, mutta ei sitä kyllä mun alalla mahan kanssa saa. Tai sitten haluaisin opiskella kun takana on jo 15 vuotta työelämää.
 
Töissä, nykyisessä paikassa 5 vuotta. Just haaveillut uudesta työpaikasta, mutta ei sitä kyllä mun alalla mahan kanssa saa. Tai sitten haluaisin opiskella kun takana on jo 15 vuotta työelämää.
Mä oon myös harkinnut että ehkä äippäloman jälkeen vois lähteä opiskelemaan, aika näyttää :)
 
Hoitoalalla myös. Aika paljon mietityttää eristys ja lääkkeidenkäsittelyasiat sun muut infektiopotilaat kun esikoista odotan eikä ole aiemmin juuri tarvinnut näitä asioita miettiä


Ei niissä suurempia rajoitteita meillä ainakaan ole, lääkkeistä käytännössä solunsalpaajat (lääkemuodosta riippumatta) ovat kiellettyjä käsitellä, eikä eristyspotilaista MRSA-kantajia hoida raskaana olevat. Kaikki muu taitaa käytännössä on sallittua työnantajan puolelta ainakin somaattisella puolella. :happy:
 
Määräaikaisessa työsuhteessa sosiaalialalla ja sopimus loppumassa huhtikuussa. Vähän ressaa jatko töiden suhteen :eek:
Miten hei toi MRSA kantajuus kun mun asiakas ryhmään kuuluu sellaisia? Vähän se mietityttää kun asiakkailla tartuntatauteja kuten hepatiitti ym.
 
Soita sinne teratoligiseen tietokeskukseen ja kysy!
Mä olen töissä kieltäytynyt hoitamasta mrsa potilaita mutta kun olen kotihoidossa, voi tulla soitto " tää asiakas on 2kk sitte osastolla ollessaan altistunut mrsa:lle".
 
Hoitoalalla vakkarina olen. Tosin työnohessa vähän tässä samalla opiskelen ja pidän mielen vireänä :)
 
Soita sinne teratoligiseen tietokeskukseen ja kysy!
Mä olen töissä kieltäytynyt hoitamasta mrsa potilaita mutta kun olen kotihoidossa, voi tulla soitto " tää asiakas on 2kk sitte osastolla ollessaan altistunut mrsa:lle".

Käsittääkseni MRSA-potilaat ei enää kuulu ehdottomiin, eli raskaana olevat saa heitä kyllä hoitaa, eikä niistä periaatteessa voi enää ehdottomasti kieltäytyä, sopia tietty voi yrittää kollegoiden kanssa. Käyttää vaan asianmukaisia suojavarusteita.
 
Töissä oon ja vakituinen paikka mihin palata sitten kun sen aika on.. helpottaa vähän stressiä sekin :)
 
Huh, nyt on molemmille yrityskumppaneille kerrottu ja molemmat otti uutiset tosi hyvin. Onnittelivat ja toinen sanoi et ”life happens” ja voidaan yhdessä miettiä, miten mun mammaloma vaikuttaa firman asioihin.
 
Mää oon nyt rv 17+0 ja sain uuden työn joka alkaa kuukauden päästä. Vähän hirvittää kertominen sitte uudessa työpaikassa kun en tiedä et miten asia otetaan. Kolme kuukautta ehdin sit töissä uudessa paikassa vaan olemaan iiks!
 
Töissä. Vielä pitäisi jaksaa ennen äitiysloman alkua hetki :wacky:
 
Takaisin
Top