Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla myös vähän yövuorot mietityttää. Ne on jo ennestään ollut tosi kuormittavia ja aiheuttanu pahoja uniongelmia, niin mitenhän terveellistä mahtaa olla kropalle raskaana.Töissä. Yövuorojen teko vaan hieman mietityttää, miten niitä jaksaa tehdä jatkossa.
Joo, mietitytti jo yritysvaiheessa ja vielä enemmän nyt. Perustettiin yritys 3 kk sitten kahden yhtiökumppanin kanssa. Nyt on tuotteen eka testierä tehty ja todettu, että homma toimii. Eli seuraavaksi pitäis löytää eka asiakas/yhteistyökumppani, mikä tarkoittaisi tuotannon kasvattamista ym., mikä olisi siis minun vastuulla. Ja sitten kohta pitääkin kertoa kumppaneille, että meidän tarttee löytää uusi työntekijä ja kouluttaa hänet, koska mulle tulee vauva. Eli meidän täytyy löytää sitä varten rahoitus. Hirvittää jo etukäteen tuo keskustelu..
Eli todella huono ajoitus on, mutta toisaalta en suostunut siirtämään vauvaprojektia myöhemmäksi jo ikänikin takia (kohta 34v). Kumppanit on molemmat miehiä ja heillä on jo lapsia.
Mulla myös vähän yövuorot mietityttää. Ne on jo ennestään ollut tosi kuormittavia ja aiheuttanu pahoja uniongelmia, niin mitenhän terveellistä mahtaa olla kropalle raskaana.