Oireita

Tänään on jonkin verran istuttu autossa ja täytyy todeta raskauskokemusten pohjalta, että joo ei (ainakaan tuossa) autossa istuminen raskaana tee hyvää. Jotenkin huonon mallinen penkki, että asento oikein lietsoo alavatsakipuja ja alkaa pitemmän päälle säteillä selkään. Raskausviikkoihin katsomatta.

Kohdun kasvukivut on ollu melkosen kovia tänään, en kyllä muista olleen tämmöisiä aiemmilla kerroilla! :S

Mä en tiedä voiks pitää paikkana et mul tekis noi mama multivitat pahoinvointia. Eilen ku en ottanu ni oli koko päivän hyvä olo. Tänään ku aamulla otin ni meni 30min ja iski pahaolo... Onks muut huomannu samaa ?

Mä huomasin.. En oo uskaltanut syyä sen jälkeen.. Asiasta kun mainitsin neuvolassa ni ei sanonu mitään, mutta kun olin seuraillut näitä palstoja ja joillakin ollut kans pahoinvointia vitamiinissa ja sen jälkeen asiasta mainihin niin totesi että niin se saattaa tehdä joillekin..

Mä huomasin.. En oo uskaltanut syyä sen jälkeen.. Asiasta kun mainitsin neuvolassa ni ei sanonu mitään, mutta kun olin seuraillut näitä palstoja ja joillakin ollut kans pahoinvointia vitamiinissa ja sen jälkeen asiasta mainihin niin totesi että niin se saattaa tehdä joillekin..

Syötykö nyt jtn muita vitamiineja? Tai ootko löytäny jonkun sopivamman ku mamat?

Käytin samaa yritysaikana pari kuukautta ja huomasin, että aina jos jäi tuhti aamupala syömättä aamulla niin kyseinen vitsku aiheutti lähes oksennuksen työmatkalla. Nyt en käytä kyseistä tuotetta ollenkaan, koska mulla on ilman sitäkin jo niin paha olo. Eli todellakin kokemuksella voin myös yhtyä siihen, että siitä tulee tosi paha olo.

Sinkkiä on 15mg tabletissa. Onks se sit paljon vai vähän ?
Ja mä oon kans huomannu et se on viks tikki jos ottas tyhjään mahaan...

Mulla on käytössä Multitabsin joku raskausajan vitamiini+Omega 3.
Purkin kyljessä lukee että suositellaan otettavaksi ruokailun yhteydessä.

Se on ruvennu mietityttää että ku vasta uutisoitiin siitä miten ne Omega kolmoset on aiheuttaneet ongelmia leikkauspotilailla niin jos tässä joutuu vielä sektiohommiin taas...

Joo, vitamiinia ei tyhjään mahaan. Aiheuttaa pahoinvointia.

Omegalisä pitää lopettaa viimeistään kuukautta ennen LAniin ei aiheuta ongelmia.

Kun aamupäivästä ”hehkutelin oireettomuudella”, niin tissikipu on palannut! Nyt se tuntuu kävellessäki, mitä ei oo aiemmin tehny. Vaikka liivit on kohtuu tukevat, niin tämän kokoluokan rinnat heiluu silti vähän.. Oon jo pidemmän aikaa suunnitellu ostavani uudet rintsikat, niin ehkä nyt olis aika tukevampien..? :)

Tänään suihkussa oli hankalaa, kun nänneihin osuva vesi tuntui lähinna pistoilta.

Toinen tissi kipeämpi kuin toinen...mielenkiintoista. Tuntemukset myös alamahalla jatkuvat, vihlontaa, jomotusta, u name it - i have it! :D

Ei suositellut mitään vitamiinia neuvolassa ja en oo aloittanut mitään uutta.. Mut kokeilin että otan mama vitamiinia iltaisin.. Pari kertaa kärsii ottaa mutta se kolmas tai neljäs kerta tuotti taas pahaa oloa.. En oo pystyny edes omia muita lääkkeitä ottamaan ku ei vatsa kestä..

Ei suositellut mitään vitamiinia neuvolassa ja en oo aloittanut mitään uutta.. Mut kokeilin että otan mama vitamiinia iltaisin.. Pari kertaa kärsii ottaa mutta se kolmas tai neljäs kerta tuotti taas pahaa oloa.. En oo pystyny edes omia muita lääkkeitä ottamaan ku ei vatsa kestä..

Ei suositellut mitään ?

Onpa hassua ku meijän neuvola taas painotti et muista alottaa vitamiinit + foolihappo. Ja sit ku olin ekassa neuvolassa ni viel oikeen kysys erikseen et mitä syön.

Tässä taas huomaa kuin eri ohjeita eri neuvoloissa on..

Mä käännän tän kiven, pakko testaa vaihtaa pilsuja. Ei tästä tuu mitään kun on ihan hyödytön olo, kun vain nukkuessa hyvä olo.

Takaisin