Oireita

Ihan hurjaa nää mielialanvaihtelut! :mad: Lisäksi myös palelee iltaisin, aamusta ihan hirveän kuuma. Janottaa, nälkä, turvottaa. Ja välillä taas tuntuu että raskaana ei oliskaan. Ihmeellisiä unia ja se unettomuus, blaah.

Mielialat vaihtelee. Väsyttää ihan kamalasti. Ei oo ruokahalua, ainut mitä tekee mieli syödä on vaniljajäätelö. 5+1

Väsyttää, ei silti saa nukuttua. Huimaa ihan älyttömästi, RR on kyllä normaalistikin matala. Todella oudot unet, siis sillon kun hetkeksi yöllä nukahtaa. Lisäksi palelee ja välillä taas ihan älytön hiki. Aamupalan jälkeen huono olo.

Mies toi eilen yllärinä kebab ranskalaiset illalla kun töistä tuli. Söin noin 5 haarukallista jos sitäkään ja sanoin että en pysty syömään. Se haju oli jotai hirveetä, maistu hirveälle :meh:

Yleensä ihan mielelläni syön kun tositositosi harvoin tulee haettua. Siinä sit sanoin että elokuussa seukkikerran syödään kebabia ko en vaan kestä koko hajuakaan :grin:eek:

Mulla ei ole mitään oireita ollut vielä :sorry: Jotenkin sellaset pienet oireet ei tunnu tähän liitettäviltä,vaan kuvittelen, että ne oireet mulla olis ilman raskauttakin: väsymys ja todentuntuiset unet

Oisko täällä ketään, kellä ei juuri ole oireita? Huoh, pelon siemen taas kytemässä.

Mulla ei oo mitään kovin dramaattista, mutta ei ollut ekassakaan raskaudessa koko raskausaikana juuri mitään ja kaikki meni tosi hyvin, eli nyt vaan toivon että tää raskaus on samanlainen :D Eli oo vaan onnellinen jos ei tarvii yökkäillä tms.

PS. Mulla siis tosin nyt vasta 4+0, eli ei olis ehkä muutenkaan vielä edes alkanut etominen.

Jaha, terveisiä ämpärin ääreltä. En pystynyt oksentamaan vessanpynttyyn, kun siellä haisi pesuaine, joten oon nyt sitten halannut siivoussankoa koko illan. Eilenkin oli illalla paha olo. Aamulla ei niinkään.

Mun siskolla ei ollut ollenkaan raskauspahoinvointia, kuten ei äidilläkään. Ajattelin että ei mullekaan varmaan sit tuu, mutta väärässä näköjään olin.

Miksi näiden oireiden piti alkaa näin aikaisin, miksi D:

Tänne tuli tänä aamuna yks tunnistettava oire. Ihan jäätävä ummetus!

Oisko täällä ketään, kellä ei juuri ole oireita? Huoh, pelon siemen taas kytemässä.

Muaki on pelottanu vähäiset oireet, mut mun ystävä synnytti syyskuussa terveen lapsen, eikä sillä ollu muita oireita ku vähän väsymystä alussa ja pahoinvointia jossain rv 8-10 tienoilla. Sen pidän koko ajan mielessä!

Aamupalan jälkeen kamala kuvotus. Sit kun menin eilen illalla sänkyyn, 2h iltapalasta aikaa, niin alko ihan kamala kuvotus enkä sit saanu sen takia unta.

Aamupalan jälkeen kamala kuvotus. Sit kun menin eilen illalla sänkyyn, 2h iltapalasta aikaa, niin alko ihan kamala kuvotus enkä sit saanu sen takia unta.

Täällä myös meinasi jäädä aamulla puurot syömättä. Maistui niiiin vastenmieliseltä :hilarious:hampaiden harjaus on myös yhtä tuskaa ja yökkäilyä....

Täällä myös lähes oireetonta ollut.Minulla oli niin myös esikoisen kanssa joten nyt osaan olla stressaamatta.Toivottavasti pääset vielä nauttimaan helpohkosta alku raskaudesta.Kaikille kun ei tule tosiaan pahaaoloa tai muutakaan.

Täällä kanssa hampaiden harjaus on tuskaa. Menkkamaiset kivut on nyt poissa. Ruoka ei maistu yhtään niin hyvin kuin aiemmin. Viluttaa, janottaa ja pissattaa :)

Takaisin