Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Herpers piru vie :( en kestä, eikä oo sitä rasvaa! Lähimpään aukiolevaan apteekkiin yli 70km ja tänään pitäis vielä mennä yövuoroonkin. Oon ihan kuitti, väsyttää mut ei saa nukuttua.

Koita ens hätään jäätä, sen jälkeen hammastahnaa siihen.

Voih, en saa vieläkään sykettä kuulumaan dopplerilla.. perjantaina löysin sykkeen vain kerran 15min etsimisen jälkeen. Sit samana päivänä yritin miehelle näyttää että kuulis niin ei. Yritin sen päivän aikana about 3h saada sykettä kuulumaan eikä mitään.
Luulin että tänään kyllä pitäis kuulua taas niin ei. 40min etin ja sit luovutin.

Sama!!
En oo kärsinyt siitä kertaakaan esikoisen raskauden jälkeen ja nyt ilmaantu taas :grumpy:

Eikä !!! Siis tää on niiin kamala, ja tuli supernopeesti, kuuden tunnin unien aikana.

Veikkaan että mulla tää yövuorot ja jouluöiden kiireys tehnyt stressi huuliherpeksen... muutenkaan en muista et olis ollut hetkiin...

Eikä !!! Siis tää on niiin kamala, ja tuli supernopeesti, kuuden tunnin unien aikana.

Veikkaan että mulla tää yövuorot ja jouluöiden kiireys tehnyt stressi huuliherpeksen... muutenkaan en muista et olis ollut hetkiin...

Kokeile hunajaa ensiavuksi.

Mamma, saako kysyä mitä sulla sitte on paineet?
Yläpaineet huitelee siinä 140-165 väliä ja alapaineet 80-90.
Nyt vähä saatu tuota huminaa loppumaan yksinkertaisesti makkaamalla. Tuli vaan mieleen voiko niskajumi nostaa paineita?

Luotto fyssarille sai ajan vasta uuden vuoden jälkeen. No ehkä sitä jaksaa vielä viikon :angelic:
Pahat olot ja väsymys on onneks helpottanu :happy:

Mä olin niin onnellinen ko olin tossa 3pv suht hyvävointinen, pystyin jouluna syömäänki jouluruuan ja muutenki oli parempi olo. Eilen illalla taas alko pahoinvointi ja tänä aamuna sitte oksensinki aamupalat, sen jälkeen ollu huono olo :(

Apua mikä pääkipu ollut 3 päivää. Ei auta edes särkylääkkeet. Aamulla jo oksettikin tän takia, mutta meni ohi kun kävi happihyppelyllä ja söi.

Täällähän alkaa kohta kenellä la on alkukuusta tuntemaan jo kohta liikkeitä! <3

Peppi, mulla myös pääkipu ollut riesana ja siitä johtuva oksetusolo. Oli hetken poissa ja eilen taas alkoi, mutta mulla onneksi sentään särkylääke auttaa.

Onko kellään riesana virtsatieinfektiot meikäläinen kärsii vti:stä parasta aikaa:arghh:estolääke ei auttanu nyt Kefexin kuuri taasss

Mulla oli kans pari parempaa päivää pahoinvoinnin ja väsyn kanssa, mutta tänään taas ihan kauhee olo :(

10+5

Jouluaatosta lähtien ollut pelottavan hyvä olo... Siihen asti oksetti kaikki ja koko ajan ja nyt ei. En oikein tiedä pitääkö olla tyytyväinen vai peloissaan..

Täällä on kans pahoinvointi vihdoin loppunut, ainakin tältä erää. :) Väsymystä kyllä riittää edelleen. Sitä tosin aiheuttaa varmaan osittain jo ihan tää joulumässäilykin.
12+2

Kirputar, mulla kanssa sama! Viimeeksi kun olin oireeton tyyliin päivän, tuli pahaolo tuplana takas. Nyt on mennyt muutama päivä liiankin hyvin, niin totta kai sitä pelkää pahinta. Tää mun ajatuksenjuoksu on rasittavaa! Millä viikoilla oot nyt? Itsellä muistaakseni 9+2..

Lulu: 9+1 olisi nyt ar-ultran mukaan.

Ei mitenkään nyt jaksaisi odottaa nt-ultraa, joka on vasta kymmenes päivä tammikuuta.. Vasta viikko sitten näki kuinka pieni sydän jumpsutti varsin voimakkaasti, mutta silloin oli oireitakin vaikka muille jakaa.

Mulla ihan sama, pääsis vaan nt-ultraan! Mulle ei oo tullut vielä edes aikaa, pe laittoivat vasta lähetteen.

^Täällä tuo pitää varata itse, niin varasin heti kun pääsin kotiin ensimmäisestä neuvolasta viime perjantaina :D

...ja nyt juuri kun päivittelin, että onpas hyvä olo, niin melko pian sen jälkeen lensi kyllä harvinaisen komeasti oksennus [emoji23]

Takaisin