Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rv 8+4, ja tää oksentelu! Mä en jaksa, silmiäkin särkee kun ne pullistelee ulos oksennellessa. Mikään ei maistu hyvältä. Kertokaa te joilla on pahoinvointi jo alkanut helpottaa, millä viikoilla helpotti? Tiiän että on yksilöllistä, mutta lohduttaisi kun olisi joku aika jota odottaa..

Täällä helpotti 11+6. Nyt jo kolmas oksentamaton päivä takana !

Mulla jatkuu tää bakteerivaginoosikierre. Käytännössä koko raskausajan ollut tulehdus päällä. Muutamat oireettomat päivät. Tänään kävin gynellä ja uusi antibioottikuuri päälle vaan. Ultras ja vauvalla kuitenkin kaikki hyvin. Huomenna on vielä nt ultrakin.

Mulla on nyt menossa 11+4 ja noin puol toista viikkoa ollu jo huomattavasti vähemmän pahaa oloa. Menee jopa aamuja ettei tarvi yökkiä

Mulla kans helpotti kymppiviikon paikkeilla mutta edelleen pahoinvointi vahvistuu iltaa kohden ja varsinkin jos ei ole vielä klo 20 yöunilla. [emoji16]

Plääääh, oon nyt sen ekan onnistuneen kuuntelu kerran jälkeen yrittäny kaksi kertaa löytää pienen sykkeen, että mieskin kuulee, enkä vaan löydä sitä. Yhteensä varmaan 2h ettinyt, eikä mitään. Ei edes samasta kohdasta mistä viimeks. No, huomenna uudestaan.

Oisko vihdoin pahaolo vähän helpottamassa!? Kaksi päivää mennyt jo suht vähillä kuvotuksilla. Aamulla ja päivällä ei ollenkaan! :woot: Vasta illalla on kuvottanut,mut sekin vähemmän kuin aiemmin. Väsymys on edelleen jäätävää. Onneksi alkoi kahden viikon loma! :)

12+4

Kylläpä vettää herkäksi tuo Joulupukin kuumalinja :joyful: lumiukkoa ootellessa :wink

En tiedä miksi se lumiukko-ohjelma on nii pakko nähdä, vaikka joka kerta totean, ettei se ole samallainen kuin sillon lapsena(vaikka todellisuudessa varmaan on just samallainen:)). Silti pakko kattoa ja hehkuttaa joka joulu sitä:D hauska, että joku muukin odottaa sitä!

Eihän se niin samalta tunnu ko lapsena. Siihen jopa kyllästy yhessä välissä lapsena. Mut nyt aikusena tulee katottua, ehkä se musiikki on siinä mulle se tärkein :shy:

Verenpaine ja sen nousu. :shifty: Millä sitä estäis? Neuvolassa huomautettiin jo asiasta ja nyt on jätetty kaikki ylimääränen suola pois ja kahvi minimiin. Silti päässä kohisee :arghh:

12+0

^Liikunta on aina ensimmäinen mitä suositellaan. Sitten täysjyvätuotteisiin vaihtaminen voi myös alentaa verenpainetta :)

Itsellä päinvastainen ongelma: paineet oli perjantaina neuvolassa 102/74. Vähän meinaa huimata..

Liikunta on jo sen mitä jaksaa. 5-7 km päivässä rattailen reipasta tahtia et se ei siittä oo kiinni.
Ja Viljatuotteet taas ei kuulu mulla ruokavalioon.
Paineete on myös korkeat kotona. Koskaan ei oo ollu ongelmia paineitten kans ja Ko ei kehtais vaan pötkötellä koko aikaa. Pää hajoaa :dead:

^Liikunta on aina ensimmäinen mitä suositellaan. Sitten täysjyvätuotteisiin vaihtaminen voi myös alentaa verenpainetta :)

Itsellä päinvastainen ongelma: paineet oli perjantaina neuvolassa 102/74. Vähän meinaa huimata..

Oho! Mulla eilen täysin samat paineet ku sulla! Mulla siis kotona mittari. Paineet aina menee päin honkea kun nukun päikkärito_O

Herpers piru vie :( en kestä, eikä oo sitä rasvaa! Lähimpään aukiolevaan apteekkiin yli 70km ja tänään pitäis vielä mennä yövuoroonkin. Oon ihan kuitti, väsyttää mut ei saa nukuttua.

Takaisin