Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Terveisiä naistenklinikalta, valitettavasti meidän Papu oli lopettanut kasvun ja menehtynyt jo viikoilla 8+5, eli aivan alkuraskauden ultran jälkeen. Olo on kamala, mutta ehkä tästä jotenkin selviää.
Oikein upeaa odotusta teille kaikille, toivon että raskautenne sujuu hyvin. Oli ilo olla mukana nämä muutamat viikot. <3
Oliko täällä joku muukin refluksi tautia sairastava odottaja? Voiko siitä johtua tää et mahaan tulee monesti tosi ällö olo ja tuntuu niinku vatsa laukusta nousee jotakin kurkkuun mut ilman närästystä.
Voimia<3
Miltä kohdun kasvukivut tuntuu?
Mua on nyt about 15min nipistellyt alavatsaan. Tuntuu samalta kun jalat puutuu ja niitä alkaa nipistellä. Tai ihan kun joku tökkisi neulalla![]()
Voimia<3
Miltä kohdun kasvukivut tuntuu?
Mua on nyt about 15min nipistellyt alavatsaan. Tuntuu samalta kun jalat puutuu ja niitä alkaa nipistellä. Tai ihan kun joku tökkisi neulalla![]()

Rv 8+4, ja tää oksentelu! Mä en jaksa, silmiäkin särkee kun ne pullistelee ulos oksennellessa. Mikään ei maistu hyvältä. Kertokaa te joilla on pahoinvointi jo alkanut helpottaa, millä viikoilla helpotti? Tiiän että on yksilöllistä, mutta lohduttaisi kun olisi joku aika jota odottaa..