Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marcelle tsemppiä [emoji173]️ mulla nyt tullu myös toi jatkuva jano ja nyt ollu nenä jatkuvasti tukkoinen :(

Voimia marce[emoji173]️

Täällä jatkuvaa äklötystä aamuisin pahinta. Kaamea jano kokoajan jonka takia sitten vessahätä jatkuvasti. Viikot 7+2

Mua ahdistaa tää oireettomuus! Ei yhtään huonoa oloa, ei nenää tukossa, ei janota, ei pissata, ei repäisykipuja, ei turvota eikä hajut käy nenään, joita kaikkia oli edellisissä raskauksissa.. ainut oire oli tummentuneet nännit ja arat tissit ja nyt nekin on ihan normaalit. Maanantaina sain kyllä digiin 3+ joka vähän huojensi mieltä, mutta olis edes jotain oiretta niin ei tarviisi koko aikaa miettiä onko kaikki hyvin. Ja viikkoja 5+6.

Mullaki janon tunne lisääntynyt ja vesi on alkanut maistuaan pahalta mustikka soppaa oon aika paljon juonut mutta ei sitäkään kehtais aina juoda.

Voimia marce :(

Mua kans janottaa kokoajan ja kiva sitten kun teen kotipalvelutyötä tällä hetkellä ja kauhee pissahätä koko ajan :D

3+5 nyt, huomattavimpana oireena muidenkin mainitsema ihmeellinen aamuvirkkuus ja katkeilevat unet. Illalla sitten väsyttää häiritsevän aikaisin. Normaalisti olen pahamaineinen yökukkuja. Lisäksi pienimuotoista etomista, aamumyslejä nieleksiessä meni tovi. Ja toki tissit kipeät, mitä ovat kyllä olleet ovulaatiosta asti. Ehkä o:n jälkeen pari päivää helpompana.

Mangusti_ mainitsi aamuvirkkuuden, en edes ajatellut että voisi olla raskaudesta johtuvaa mutta joo, mä heräilen nykyisin 5-6 aikaan aamulla vaikka viimeyönäkin menin nukkuu 01. Yritän kyllä väkisin nukkua lisää, joka vain väsyttää lopulta. Lisäksi imetän öisin, että en nuku edes yhteen putkeen. Normaalisti mun on vaikee päästä ylös jos kello on vähemmän kuin 9! [emoji28] Tosin en tiiä johtuuko mistä mutta joo, tunnistan! /4+4

Onko muilla ollut huimausta ja pyörryttävää oloa? Tänään meinannut taju lähteä ja pitänyt istua vetämään henkeä. Hemoglobiinista ei voi johtua, koska se oli 144. Verenpaine minulla on aina ollut alhainen, että siitä voisi tietty johtua. Tänään myös kuukautiskipujen tapaista painetta alavatsalla ja selässä.

Mulla oli kanssa just noita unioireita mitä teilläkin, samoihin aikoihin kuin teillä. Nyt 6+5 ja ei enää todellakaan ole ongelmia nukahtaa ja nukkua voisi vaikka kuinka pitkään

Joo täällä kans helpottanu noi uniongelmat - nyt viihtyis sängyssä vaik kuinka ja kauan eikä enää herää tunnin pari välein.. ja mullakin 6+5.. :)

Täällä ihan järkyttävä väsymys kokoajan, ei jaksa tehä mitään. Jano yllättää nopeasti jos ei muista juoda ja sitte täytyy ravata vessassa. :D Pahoinvointia ei oo ollu, vaikka ekassa raskaudessa oli jo aika alusta asti. Se pistää vähän pelkäämään että onko kaikki hyvin.

Täällä on ollut ajoittain huimausta, mutta ei mitenkään jatkuvasti. Päivittäin kuitenkin. Verenpaine on todennäköisin aiheuttaja, kun se on melko alhainen. Etovaa oloa on nyt ollut aamusta iltaan. Ei onneksi vielä ainakaan kunnon pahoinvointia. :meh: Väsymys on työpäivän jälkeen ihan mahdotonta. Millään ei meinaa selvitä ilman päiväunia iltaan asti :wideyed:

7+0

Jatkuva väsymys jota ei nää yövuorot ainakaan helpota. :/

pissalle herään yölläkin monta kertaa. Muuten ei oikein oireita.

Pari viikkoa meni lähes oireetta mutta nyt 7. viikolla on alkanut ns. jäätävä mega krapula. Ei ole onneksi tarvinnut (vielä?) pönttöön syljeskellä ja syöminen tuntuu auttavan öklötykseen. Ekassa raskaudessa pahoinvointi oli melko vähäistä ja iltapainotteista (oksensin ekan kerran vasta synnytyksessä), nyt vaikuttaisi meininki ihan aidolta aamupahoinvoinnilta.

Mua kans väsyttää ihan koko ajan. Näin opiskelijana pitäis lukee tenttikirjallisuutta, mut ei tuu mitään. Viimeistään kolmannella sivulla alkaa luomet painaan :dead: Kahviakaan ei voi enää juoda litratolkulla :sad001 No, täytyy jotenkin yrittää vaikka pidentää yöunia. Tai ottaa päikkärit tavaksi. Tosta yöheräilystä kärsin kyllä myös, pissalla ei sentään tarvii vielä ravata öisin, sitä tulee tehtyä päivällä sitten senkin edestä :grin

Täällä tänää 6+5 ja alkanu ihan jäätävä pahoinvointi... Tuntuu kuin ois kestokrapula... Tänään ei ollut oksentaminen kaukana... :( Täällä myös opiskelija, ei pystynyt oleen luennollakaan loppuun asti, piti lähtee kotii lepäilee... Jospa tämä tästä...... :D väsyttää iltaisin todella paljon..

Täällä kans kestokrapula jatkuu.. :hungover: Mikään ei tunnu auttavan. Ihan sama mitä syö tai jättää syömättä...

Mullaki on ollu ihmeellisiä huimauskohtauksia eilen ja tänään. Lisäks työpäivien jälkeen iskee hirmuinen väsymys, pakko vaan mennä kotiin sohvalle makaamaan kun tuntuu että vois simahtaa mihin vaan. Tuntuu myös, että unohtelen paljon asioita ja sählään tavallistakin enemmän. Krapulaolo sentään pysyy kurissa kunhan syö tasaisin väliajoin.

Takaisin