Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oonko ainoa jolla ei oo ollut ollenkaan pahoinvointia? Mulla ainoot oireet on väsymys, mikä voi johtua kyllä siitä kun nuorimmainen heräilee välillä öisin, finnejä on enemmän kuin normaalisti ja menkat tietysti uupuu. Jos en ois plussaa testiin saanut niin en tietäis olevani raskaana. Omalla tavalla ihan kiva ettei tarvitse kärsiä, mutta sitten toisaalta mietin että onko kaikki hyvin kun ek okseta. Pojista molemmista on pahoinvointi alkanut melkein heti plussan jälkeen.
Sama - no oireina väsymys, tissikipu ja ajoittainen huimaus ja syömisvälien venyessä huonohko olo, mutta oksentaa ei ole tarvinnut, eikä niin huono olo ole vielä lähimainkaan ollut, että ois tarvinnut edes ajatella asiaa. Olen tästä asiasta erittäin kiitollinen, mutta samalla peloissani, että onko siellä sittenkään mitään/ketään. No, perjantaina se ultrassa selviää...

Yyni, palaileva pahoinvointi varmasti lievittää hieman pelkoa, vaikka loppupeleissähän oireista ei mitään varmaa voikaan sanoa. Todennäköisempää kuitenkin on, että kaikki on hyvin, kun oireita on. Omalla kohdallani pelko ja tuska helpotti tänään, kun kuulin ekaa kertaa sykkeen dopplerilla. :)

Heinis86, mikä tilanne siellä? Onko selvinnyt mitään syytä vuodolle? Toivottavasti kaikki on hyvin!

Mulla ei ollut esikoista odottaessa pahoinvointia ollenkaan, nyt tässä raskaudessa se alkoi 5.-6. viikon vaihteessa ja sinne asti, että 8 viikkoa oli täynnä. Ei se pahoinvointi ole mikään välttämättömyys ja eihän se kivalta tunnukaan, mutta ymmärrän silti huolen, jos sitä ei olekaan.

Aamuni alkaa aina yökkäilyllä. Jos saan nukkua pitempään niin tätä en välttämättä koe!:excited001
Äsken kun laitoin tiskejä (likaisia) koneeseen niin piti alkaa kyökkimään... :sick009

Kesken oli mennyt, että sitä oli se eilinen vuoto. Mut saa poistaa heinäkuisista. Tämä päivä huilataan ja huomenna töihin.
Sen verran sanon että erittäin törkeä ja välinpitämätön lääkäri. Totesi vain että kohtu on tyhjä ja kaikki poistunut, toisaalta hyvä niin ei tarvinnut mitään lääkkeitä. Toivotaan että ei enään tuu kipuja tai vuotoa.
Kovasti tsemppiä teille kaikille muille tähän niin jännittävään aikaan. Ehkä mekin vielä..

Kesken oli mennyt, että sitä oli se eilinen vuoto. Mut saa poistaa heinäkuisista. Tämä päivä huilataan ja huomenna töihin.
Sen verran sanon että erittäin törkeä ja välinpitämätön lääkäri. Totesi vain että kohtu on tyhjä ja kaikki poistunut, toisaalta hyvä niin ei tarvinnut mitään lääkkeitä. Toivotaan että ei enään tuu kipuja tai vuotoa.
Kovasti tsemppiä teille kaikille muille tähän niin jännittävään aikaan. Ehkä mekin vielä..

Voi ei <3 jaksamista !!

Onpa paljon paskoja uutisia. Tsemppiä ja jaksamista tosiaan teille, joilla ilo päättyi lyhyeen. :sad001

Voimia Heinis!!!!

Voimia heinis. Tiedän mitä käyt läpi sillä itse olen samassa tilanteessa. Olen vuodattanut kohtua tyhjäksi nyt kolmatta päivää ja loppua ei vielä ainakaan ole näkyvissä.

Minua lohduttaa ajatus, että tämänkin pienen elämällä oli tarkoitus. Sen avulla mieheni oivalsi, että haluaa vauvan ja on luulemaansa valmiimpi isäksi, vaikka tämä raskaus alkoi yllätyksenä. Tästä toivuttuamme lähdemme siis yhdessä nyt suunniteltuun uuteen yritykseen.

Kovasti voimia, ilon ja onnen hetkiä kaikille odotukseen <3

Voimia kaikille surun kohdanneille! Toivottavasti kaikki menee hyvin omalla painolla ja toipuminen sujuu hyvin. Mä niin toivon että saatte pinet nyytit syleihin seuraavalla kerralla.

Takaisin