Oireita

Tsemppiä Hannastiina!

Nyt Minttu, Kyfixfix ja Mimmma (ja muutkin jos muita vielä oli?) kans samassa aallossa synnyttämään!

Joo menisin mieluusti. Syömisen lisäksi tänää taas seksiä. Kohta nukkuu TAAS toivoen et viimeistään aamul synnärille, huoh!!

juu kyllä yritys on kova.... pesin taas saunan, ajoin nurmikon, söin pitsaa, painelin akupisteitä ja kokeilin rintapumppua :confused: katsotaan kuinka virkeenä herään taas huomen aamuna..........

Ei ainuttakaan supistusta. Sen sijaan ensin herätti esikoinen ja nyt heräsin huonoon oloon ja yskiin ku nenästä alkoi vuotaa verta..

Mimmma ei muuten kirjotellu eilen koko päivänä mitään...eihän? Oiskohan sielläkin jo vauvauutisia?

Tää sivu ei vaan päästäny mua tänne taaskaan MUTTA MUTTA tadaa eilen eilisestä illasta tähän aamuu hemmetin kipeitä supistuksia 5-10min välein en nukkunut tuntiakaa. Kerkesin soittaa synnärillekki ja selvisin kipujen kanssa kotona suihkussa ja vehnätyynyn kanssa.Lääkkeet ei tosiaan auttanu.

Nyt supparit harventunu, mutta äsken tuli veristä limaa. Myös lapsivesi tihku epäily! Mää en ehkä joudu käynnistykseen! Harmittaa vaan että nyt on harvemmin ku olin ihan varma, että yöllä ois lähdetty mutta mää täällä sinnittelin. Kyllä tää tästä vielä lähtee. Jooohan ? :)

Tsemppiä mimmma!!! :) Kyfixfix ja minttu vielä!!! ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mimmmalle tsempit täältäkin. Kohtahan kaikki bebet on jo kuoriutunu :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Hetki sitten tuli vessassa pyyhkies vähä jotain rusehtavaa paperiin, mitä mitä?!! Pääsisinpä lähtee synnyttää yöllä. Varmaan vaan taas turha toivo..
Onks tääl enää ketää mun lisäksi kuka ei o synnyttänyt vai jäänkö viimeiseksi?

Takaisin