Oireita

No joo :D Taas supistelee jonnin verran.. Seiskasta asti tullu mut ei kuitenkaan kunnol säännöllisenä.
Nyt otin lämpötyynyn selkään ja tuntuu et ne loppu eli kai täst voi koht lähtee nukkuu ja
taas herää aamul siihen, et huomaa, ettei mitää tapahtunu! :P

Voi minttu! Toi on niin turhauttavaa! Mut oikeesti - nauti vielä öistä milloin ei kukaan herätä tunnin välein!! Tiedän et kuulostaa tosi ärsyttävältä koska haluais vaan sen vauvan mut kyllä yöunet olis ihania nukkua kunnolla!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

mua kans jomottaa taas ihan mielettömästi alaselkään... mä tosiaan toivon, et nää olis jonkin sortin supistuksia... oon niin kyllästyny näihin turhiin särkyihin.........

Mulla on kyl tullu ihan kipakoita supistuksia, mut ihan liian harvoin. Alaselkää jomottaa koko ajan, mut voi johtua ihan siitä, että oon ollu liikkeessä koko päivän. Ei oo joutanu huilaamaan yhtään.
Jospa saisin yön nukkua, ni jaksais huomenna sit synnyttää.

joo no, ei ne yöherätykset herkkua oo mut haluun mä silti jo tän vauvan :D
mun 2v on pitäny tässä jo pari vuotta huolen siitä etten saa joka tapaukses joka yö
nukkuu koko yötä eli ehkä menee sit saman väsymyksen piikkiin :P

Mä tuolta kesäkuisten puolelta jo vauvautuneena kyselisin sellasta, että onkos muilla ollut alatiesynnytyksen jälkeen pulmia pissan pidättelyn kanssa? Eka nla synnytyksen jälkeen tulossa vasta ens viikolla ja vertaistukea kaipaisin. Olisko siis toivoa, että tää olis ohimenevää? Lantionpohjalihakset omasta mielestäni harrastettujen urheilulajien ansiosta ok, vaikken laiskana erikseen niitä raskauden aikana reenaillutkaan (nyt tietty alotan). Lähinnä ongelmaa, kun rakko täysi, ei esim. ponnistukseen liittyen.

Sent from my iPad using Vau Foorumi

skylar: mulla oli esikoisen jälkeen melko pitkäänkin pidätys ongelmaa, yskiessä, urheillessa, nauraessa ja sillai just ponnistaessa ja äkkinäisissä liikkeissä.... mut se kyl hävis sit ajan myötä ja sitä oppi hallitsee..... lantionpohjalihas jumppaa harrastin ja kokeilin mä ihan geisha kuuliakin :p kannattaa kattoo tuolta "synnytyksestä toipuminen" ketjusta onko kellään lisä infoo nyt :) ...niin ja onnea vauvasta!!!! täällä vielä muutama reppana odottelee............

kyl mäki mieluummin heräisin siihen vauvaan ku tähän pissaan :sad001 eilen illalla tuli ihan kivasti supistuksia n. 10-12min välein ja ekaa kertaa peräti jatku reilu 40min ku menin pötkölleen..... MUT SIT MÄ NUKAHDIN!!!!!!! aaaarrrgggghhhh!!!!!!!!!! ja tietty mä heräsin taas ilman vauvaa.................

Ei sitä näemmä tiijä kui heti sitä pääsee lähtee! ;) mulla sillon torstaina koko päivän oli enimmäkseen vaan menkkamaista jomotusta. Emmä niitä "supistuksia" ees pystyny kellottaa ku ei ne ollu nii kipeitä ja ne sekottu niin alaselän jomotukseen. Sit vähä ennen yhtä sain unen ja kymmenen minuutin unien jälkeen kipeitä supistuksia tuli jo 3-5 minuutin välein. Niitä kuuntelin reilu puol tuntia ja sit alettiinki jo tekee lähtöä synnärille, kivut oli jo niin kovat. :p

Meillä on synnärillä edelleen ruuhkaa, joten koulun kevätjuhlan jälkeen tultiin takas kotiin :)
Huomenna uudestaan, jos ei jo tänään tartte lähteä. Yön nukuin kuin pieni porsas. Kerran kävin vessassa. Ei ainuttakaan supistusta yön aikana. Nyt aamulla on tullut joitakin, mutta enpä ole vielä aikaa ottanut.
Laitoin miehen käymään kaupassa ja taidan itse heittäytyä sänkyyn huilaamaan :)

sitä mäki oon oottanu et ne vaan alkais ne kipeet supiustukset, mut joka kerta herään uuteen päivään edelleen pullukkana.... päätin just et en synnytä ollenkaan!!!!! olkoot siellä ku kerta niin tahtoo!!!! kuoriutukoot rippijuhliinsa vasta :angry2

tänää kyl lyyti kokeilin sitä sun ruohonleikkuuta....... jatkan vielä iltapäivällä........

Mä kokeilen tänään syömistä :D Vedin tulista tortillaa ym Meksiko sapuskaa ja nyt jälkiruuaks jäätelöö. Parin tunnin päästä yo juhliin syömään lisää herkkuja ;)

Kiesus ku tekee kipakoita supistuksia. Noin minuutin kestää ja 10 minsan välein tulee. Pakko on aina nousta seisomaan ja pyöritellä lantiolla kahdeksikkoa. Ja harrastaa omaa mölinää. Jännä miten tuo ääni auttaa :)
Vielä aion kärvistellä kotona. Jos nää tästä tihentyis, ni eivät ainakaan laittais kotio enää sairaalasta.

Lapset lähti just yökylään ihan innoissaan. Mies on ihan hätää kärsimässä, kun näkee, et muhun sattuu.
Taitaa olla menoa tän illan aikana.

Takaisin