Oireita

huihui, lyyti ja hannastiina...?! kaikki samalla kertaa??? mullakin on ens ti ya-kontrolli ja alan kans vähä sinne valmistautuu :sad001 mut otan kyl kassin mukaan ja himaan en enää yksissä kappaleissa tule (elleivät anna droppia ja pääsen kotiin odotteleen)...... vetuttaaa.....!!!!!!!!!!!!!! mä en aikonu olla viimesiä!!!

Etsä oo kyfixfix viimenen, mä oon päivän sua myöhemmin samassa jamassa 8) onneks kyse on vaan PÄIVISTÄ. Kohta näitä ei ees muista ku vauva on sylkyssä ♡

Oon ihan tyytyväinen, että poika päästi mut viä tänää ripsihuoltoo. Niin ei tarvi olla puolisilmä ripsi synnärillä.. oishan se ny hei hirveetä :-D :-D

Ja matkalla kotiin. Ballonkia meinasivat laittaa, mut eka lääkäri ei saanu sitä laitettua ja toinen lääkäri totesi mun olevan jo 3cm auki. Kohdunkaulaa sentti jäljellä.
Huomenna sit synnytetään, jos ei jo yöllä tartte lähtee.
Painoarvio 4,3kg-4,5kg. Apua!!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hannastiina eikö ne ois tossa tilanteessa voinu jo puhkasta kalvot suoraan? Eikö toi yhen päivän odottelu oo vähän turhaa?

Noku synnärille ei mahtunu. Joku ihme ruuhka. Osastollekaan ei mahdu.
Mut sain kuitenkin syödä siellä herkullista lihaperunasoselaatikkoa :) Ja pääsen lasten kevätjuhliin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun mielestä nää vikat neuvolat sais jättää väliin. Ei sieltä saa kun pahan mielen. Turvotusta tullu 1, 5kg/viikko. Sepä kiva tietää. . mää vaan itken täällä ku ei tätä ny enää jaksa.

Voi Hannastiina, ihana kun jaksat olla noin positiivinen! Tsemppiä synnytykseen! Ja pitäähän sitä nyt lasten kevätjuhlat käydä kyynelehtimässä! :)

tsemppiä hannastiina!!!!! huomenna jännitetään siis taas :grin

mimmma, no joo, olishan se ollu aika noloo :wink munki on varma pakko tänää lakkaa kynnet uudelleen, et on sit nättinä laitoksella.... naamalle en voi tehdä enää mitään, se on jo menetetty :p

^^ mulla sama ainaki se 4 :grin ja sais kyl nyt oikeesti tulla, ku noi varpaat on jo aika hankalat :confused: lyyti laitto just fb:hen viestiä :wink on ollu pakko juosta koko päivä kattomassa vuoroin et joko joko joko :grin

...ja tuli muuten tossa Pihla mieleen.... sehän on kyl vissiin virallisesti kesäkuulainen, mutta eikös hääki aika aktiivinen ole tääl ollu? onko kukaan kuullu mitään??? en muista koska ois LA....

muoks. hää meneeki vissiin vsta viikoilla 36 tjn :) kiitos itse itselleni vastaamisesta.... yksin puhelu ei ole hulluus vaan taito!!!!!! o_O

......mut ehkä yksin omille tyhmille vitseille nauraminen on jo hulluutta................ tai sit se on oire........

hahahaha!!!! :smiley-angry026

Me ny yritetään kaivaa täältä kaikkia mahdollisia vielä esiin ettei me nyt ite oltas vimppoja!! Ei oo mahtollista!
Kesäkuulaisistaki 3synnyttäny. Näääääääh

Ja siis Lyytikin. :) mää en halua kesäkuulle!! Ei täällä oo enää ku hannastiina joka synnyttää viimestään huomenna. Ja minä ja kyfixfix JA EI MUITA? Eeeeeeei

joo edelleen tääl, jos tää nyt ei vkl aikana synny ni 2.6. meen sairaalaan ja siellä toivottavasti
käynnistetään..
huomen yo-juhliin ja onneks sain viime tippaan lainaan jotku vaatteet, mitkä mahtuu mun päälle..
siis tää maha on nii jätti, et mulla ei mahu ees L koon äitiysvaatteet päälle!! kääk!
varpaan kynnet muutes justiin lakkasin sen suuremmin ähisemättä mahasta huolimatta ;)
maha on sekasin, joten sais se kyl ennakoida synnytystä vaik ens yönä, kiitos!

Takaisin