Oireita

Meillä käsketään aina soittaa kun/jos on sulkuja...

HYVÄ LYYTI!!! Jospa sullakin alkais jo tapahtua!!!

Ja Kyfixfix, alaha laittaa töpinäks!! Eikös sultaki sitä limatulppaa jo irtoillu! ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Etsää lyyti voi tehdä tätä meille! ! Me oltiin hei ekana jonossa :-D byhyy

Sitähä ei kuule tiijä jos tää onki vaa pelleilyy ja oottelen vielä juhannuksenaki jotaki tapahtuvaks! Mut toivotaan et poika on tullu äitiisä ja ois täsmällinen ;)

lyyti perhana ehtii vielä ennen muakin, jos mulla vasta aletaan käynnistelemään huomenna... En ala taaskaan :grin

Mitkä viikot sulla on Hannastiina menossa. Mutta hei naiset eihän tässä ooku viikko ku alkaa tapahtuu jos ei itellään tapahdu! !

no joo, äsken kuulu kauhee BLUMBS ku olin pytyllä, mut mitään ei näkyny eikä paperiin jääny mitään kummempaa o_O mä en perhana sentään lyyyti sua yksin laske synnyttää....!!! äsken kävin "Lenkilläkin", sen on pakko kohta irtoo :wink mulla kans n.45min matka sairaalaan, se on kumminki aika pitkä aika loppupeleissä... ite oon ajatellu meneväni mieluummin vähä aikasemmin ku vasta viime tipassa, vaikka neuvoisivat mitä....

Kyfixfix, käy sääki työnnä ruohonleikkuria, nii määki tein! ;) ei nää kivut ainakaa lopu ja selän jomotus on aika kestona. Saunassaki kävin, kivut ei siellä tuntunu niin kovilta. Emmää mitään oo kyllä vielä alkanu kellottaa, pitäiskö?! :confused:

No mä yritin vaatia sitä käynnistyst jo nyt maanantaina ku ne peru sen sektion. Lääkäri sit koitti kohdunsuun tilanteen ja se oli kahdelle sormelle auki. Lääkäri päätti et ei käynnistetä viel sillon mut antoi mulle ajan ennen normaalia ya kontrollia joka ois 41+5 ja lupaili et käynnistetään sit maanantaina jolloin 41+3. Mut saa nähä, pelottaa et taas perutaan! Eniten pelottaa et minkä kokoinen vauva tääl on tulos ja onko tää ny ees pysynyt pää alaspäin. Mä oon saanu painoarviot niin et voi olla 3,5-4,5kg kokoa tällä vauvalla.

lyyti tääl on ihan läpi märkää joka puolella ku toista päivää sataa vettä..... mut tuuppasin kyl kottikärryllisen soraa tänää...... jos se olis melkien sama??

Hyvä Lyyti! Ja Huihuihui tais myös jo mennä synnärille :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Niin mullaki on sit ens ke ya. Oon jo ihan menossa. Oon valmistautunu, vaikka se vituttaaki. :-D mieskin tänää "muorikin kyseli" sit kattoi mun ilmettä. "Ei siis kysellyt mitää ihmeitä" :-D

Kai näille nauraa jälkikäteen 8) äkänen mamma

Takaisin