Oireita

Jos Lucykin synnyttää huomenna ni onko meitä enää muita ku hannastiina, Kyfixfix, mimmma, olikos minttu ja mää?? :confused:

Eks mintullaki ollu jtn häppeninkiä aikasemmin 0__o ja minnka ko kä synnyttää? :o

voi jeekkana, vähiin käy!!! mites Lambi?! ei kai se viel oo poksahtanu, vai onko multa menny vallan ohi?

Miten ihmeessä me saatais nää pienokaiset ulostautuu!?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Täällä on sitkas kaveri! 12h supistellu lähes 10min välein, auki 4cm ei kaulaa, sikiö kalvot pullottaa, kuulemma ajankysymys kun poksahtaa. Sain päättää puenko sairaalakamppeet päälle vai lähetäänkö ulos käveleen, tultiin kotia levähteleen.. Mää kestän nää supistukset ilman lääkettä, vaikka sattuuki hitosti, ihan ku silitysraudalla höylättäs mahaa ja selkää. Katotaan millon pitää lähtä..

Milleri: Huh, musta nää supistukset on osa niin rajamailla, et mietin kestänkö tän kivun kotosalla. Ihan naurattaa nyt neuvolalääkärin arvio mun "korkeasta kipukynnyksestä". Jooh, ei taida olla ei.. Tsemppiä sullekin koitokseen ja toki muillekin jotka kivun kanssa kärvistelee :Heartred

V***n kipee alapää, sen alatutki, tutkimuksen jäliltä. Ja tuntuu, ettei voi ollenkaa istuu, kun vauva painaa alas.....

Mä oon jo ihan maani myyny :-D oon varmaan vika täällä. Miksei mulla oo oireita :/

Hienoa,että nyt alkaa useammalla jo tapahtua tosissaan! :) voimia kaikille! Tää on niin jännää!

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app

Mä oon niiin kade!!

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Mut silti!!!!!!!tai tuntia ennen!!

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Menkkamaiset oireet ollu koko päivän sen sorkkimisen jälkeen. Otin yhen panadolin, jos helpottas yöks. En usko et tää tänä yönä iteksee käynnistys. Lepään nyt kunnolla ja huomenna HÄÄTÖ.

Takaisin