Oireita

Nykkö on mimmman vuoro? ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

On nähty limatulppia, vetistä vuotoa, kipeitä supistuksia ja paikat ollee auki, niin en iloitse ennään mistään :grin joillakin onnellisilla se limatulppa lähtee hetki ennen synnytystä, mutta minulla ei ainakaan!

Auts. Pari pitkää supistusta tullu ja mahaa pistelee, sattuu.

Täällä mitään viivaa persauksissa näy!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Kuulin kans sellasen kamalan napsahduksen. Mitään ei kyllä housuun sen jälkeen lorahtanu. Josko jotkut luut naksuu?

Valvon ja kellotan supistuksia. Just kun sanoin vauvalle, ettei tarttekaan syntyä vielä... Ei kai siihen toimi käänteispsykologia? No, ihan mukavaahan tää on, kunhan ei vielä tänä yönä tartte lähteä. Tiheässä tulevat, mutta vielä saa muuttua paljon kivuliaammaksi ennen kuin ryhdyn tekemään lähtöä.

Eilenköhä mää taivastelin ku on tuntunu semmonen "sykähdys" tai "nykäys" tuolla kohdunsuulla(??) niin viime yönä tuntu monta kertaa ja nyt aamuyöstä siihen tuli kaveriks semmonen epämukava vihlasu. Tapahtuuhan siellä jotain, joohan?? Ja muutama hassu supistuski tuli yöllä. Jos mä nukun nyt pikku aamupäivän päikkärit ni sit ois hyvä aika lähtee synnyttään! :)

Valvottu yö takana. Supistukset kestää 90 sekuntia ja väli oli ensin 4-5 min, aamusta 11 min. Nyt iskettiin Tens-laite selkään ja se on ihan hauska, vaikka vaikea vielä sanoa onko siitä hyötyä... Supparit heikkeni joka tapauksessa kun nousin sängystä. Ois kyllä kiva päästä nukkumaan, mutta ei tässä taida pystyä muuhun kuin muutaman minuutin torkkuihin.

En oo lähdössä kiireellä sairaalaan, naperolla on vielä pitkä matka laskeuduttavana. Mutta jotain veristä limaa sieltä kohdunsuulta pukkaa!

Jos tää syntyy edes suunnilleen laskettuna aikana, kukaan ei tuu uskomaan että meidän jälkeläinen pystyisi olemaan näin täsmällinen.

...ja synnytän sitten rikkinäisillä vatsalihaksilla, jos arvon lapsi niin toivoo. Onneksi nää kunnon supparit tapahtuu alempana kuin se pahiten revähtänyt kohta.

Mä oon kyllä nyt niin kateellinen sulle HKI00550. Mäki haluun huomenna synnyttämään.....

Kovasti voimia koitokseen!! :)

Kyllä taitaa Hki:kin lähteä tänään synnyttämään :) tsemppiä koitokseen!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Lisää limoja bongattu, heräsin aamulla vessaan ja tuli ihan järettömiä kirkkaita/kellertäviä lönttejä pyyhkiessä.. Joka pyyhkäsyllä paperi oli täynnä tavaraa :o

Tollai Milleri mullakin lähti, ensin pari päivää enempi limatulppaa. Oisko ollut, et torstaina tulppaa ja perjantaina 23 supistukset alkoivat ja siitä sit yöllä sairaalaan ja päivällä oli oma käärö sylissä. Ja ihan sellaisia pieniä kremmaleita limatulppaa tuli aikaisemminkin pissan mukana raskausviikolla 40. Kävin itsekin 70 min lenkin sillon vappuaattona, mutten saanu vielä sillon laskettuna aikana vauvaa syntymään. Kantsii yrittää kuitenkin :)

Oonko mä ainoa jolla ei oo mitään limatulppia näkyny?? :)

Ei ole näkynyt limatulppia ei.

Mulla tuli tulppa vesien menon mukana sairaalassa. Mies näki sen ;)
Mun mies vaihtoi mulle myös 3 kertaa kuivat vaipat ja sängynsuojukset :D
Ja halusi se sit nähdä miten vauva tulee kunnolla ulos naisesta.. :D Nyt se on jo nähnyt miehen verran asioita.
En tiedä mistä tuli mieleen, ajatus juoksee taas ;)

Muokattu viimeksi:
Takaisin