Itsetunnon nousu, seesteisyys :) Pari päivää ollut tosi hyvä fiilis ja kaikkea on jaksanut puuhata.. Esikoisen kanssakin on jaksanut käydä pitkiä keskusteluja ja pelata vähän lautapelejä :)
Tää selkäsärky ja supistelu ei ole kivaa, mutta kyllä se mielialojen laskun voittaa!
Tänään rv 41! 3 päivää niin sitten ehkä käynnistetään, jos tää ei synny ennen sitä <3
Kumpa aika ois jo kypsä hänelle ja tulis itsekseen!
Olen miettinyt myös sitä, jos poliklinikkakäynnillä sanotaan ettei ole vielä tarvetta käynnistää - otanko riskin ja odotan että lähtisi kuitenkin viikon sisällä käyntiin??
Olen alkanut miettimään kaikenlaisia luonnollisia hormoneja mitä äidille kuitenkin kehittyy matkan varrella, ottaisin riskin, jos nyt väkisin se nyt käynnistettäisiin..
Esim. Tämä viikko on ollut mulle itselleni henkisesti tärkeä - jos tätä viikkoa en olisi odottanut, olisi se voinut vaikuttaa koko äiti-vauvasuhteeseen, koska olen jotenkin itse tämän viikon aikana "kasvanut" ja ymmärtänyt asioita taas ja pohtinut äitiyttä ja omaa identiteettiä ja kaikkea.
Mies varmasti pettyy, jos sanon sille tänään että jos la ei suositella käynnistystä koon tai muun takia, niin en sittenkään halua että vauva
savustetaan ulos väkisin,
Sent from my iPhone using Vau Foorumi