Oireita

Heeei, ku mä oon näitä öitä valvonu, niin kiva huomata, että täällä vois joku kirjotella mun kaa :D mäkun aina vaan hyrrään facebookissa.. ens yönä sit, ku kuitenki alkaa taas vessarumba ja selkäkipu ja sit sattuu mahaan jajaja

Mulla oireet on taas vähä katoamaan päin... liitoskivut on lisääntyny, mut supistuksia tuskin tuntee ja alekrrasta ei tuu muuta ku kusta vähintään tunnin välein...... näin viime yönä unta et multa tuli limatulppa ja se oli kyllä niin oksettavan näkönen tulppa että huh huh!!!!!! mut voisin kyllä ilomielin liittyä synnyttävien seuraan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt on meikämursulla sellainen molo otsassa, että tän on PAKKO olla synnytysoire. Penskakin ottaa rauhallisesti.

Illalla supisteli ja oli jotenkin vaikea olla ja ehdin innostua. No, ne loppu ja vertakaan ei tullut mitenkään hälyttävää määrää joten takas tilassa "tää tuu ikinä". Mut ehkä keho nyt jotenki valmistautuis koitoiseen näin...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Yö meni täälki huonosti, jalkaa pakotti ihan pirusti, ihanku ois jotain kasvukipuja ollut. Särkylääke ei auttanu ja jouduin olee ylhäällä venyttelemässä jalkaani. Pelkäsin jo veritulppaa, nyt ei säre onneks ollenkaan. Viiden aikaan herätty ja ravattu pissalla sata kertaa. Nyt vedin kahen tunnin päikkärit :)

Ketutti niin törkeästi että aloin miettiä, mitä sellaista voisin tehdä mikä ärsyttäisi miestä oikein paljon ja samalla saisi ajan kulumaan. (Oon vihainen siitä että se on jo kahtena aamuna torkuttanut herätystä ainakin tuhat kertaa, ja unenpöppörössä en onnistu ilmaisemaan, miten paljon se ottaa päähän.) No, keksin: lähden yksin hakemaan 20 kilon käsipainopakettia postista. Kävin matkalla vielä kaupassa ja ostin repun täyteen kaikkea painavaa. Ihan mahtavaa marttyyrimenoa! Etenkin sen paketin raahaaminen portaita ylös!

Nyt ekaa kertaa jännitän, onko pöksyissä lapsivettä vai valkovuotoa. (Varmaan jälkimmäistä, mutta toivossa on hyvä elää.)

Raskausmyrkytyksen oireita. Verikokeet otettu ja neuvolasta pitäis tänään tulla soitto miten edetään. Torstaiksi ylimääräinen neuvolaika joka tapauksessa varattu. Elämme jännittäviä aikoja!

Mimmosia oireita sulla Muruska on ollu? Mulla on toi verenpaine keikkunu rajoilla koko ajan ja protskut +/- pissassa. Turvotusta on jonkin verran. Varsinkin iltaa kohden jalat turpoaa, mutta on tuota turvotusta myös käsissä. Eilen tuli outo näköhäiriö vas. silmään, mut se meni itsestään ohi.
Huomenna ois neuvola. Tartteis varmaan sanoa tosta. En kyllä haluais käynnistystä, mut toisaalta olen jo ihan kypsä tähän mahaan.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sano ihmeessä! Parempi varmistaa.

Kolmena viime kertana verenpaineet koholla. Tänään vielä korkeammat.
Ylävatsassa kohta joka ollut kipeä useamman viikon. Viime viikolla erityisen kipeä, jolloin hiattasi myös unia.
Parina edellisenä kertana paino meni miinuksille kun nyt viikolla 1,4kiloa lisää mikä näkyy turvotuksena etenkin kasvoissa ja jalkoja särkenyt enemmän viikon aikana. Tekee mieli nostaa jalat ylös. Aiemmin ei tätä myöskään ollut.
Pissassa viime neuvolakäynneillä proteiinit plussalla.
Päänsärky alkanut viikonloppuna hiukan, eilen kovemmin.
Väsymys tuntuu olevan nyt kovempi.

Tosiaan parempi tarkistaa tilanne kuin murehtia turhaan.

Puhelu tuli: verikokeissa ei ilmennyt mitään. Kaik kunnossa... Odottelua taas sitten vaan ja se ekstra neuvolakäynti vielä torstaina. Blaah...

Hki00550,mä oon aina niin inhonnut tota torkuttamista!! Miehet on laiskoja nousee sängystä.

HIKI!!! Ei tartte tehä juuri mitää ja mullon iha hirviän kuuma!!

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

lyyti, tiedän tunteen! hiki on vaikkei mitään tekiskään... se on ihan outoa ku normaalisti palelen jatkuvasti ni nyt tulee vietettyä kaikki aika mahd vähissä vaatteissa kotona ja yötkin nukun pelkissä pikkareissa ja riehun peittoa edestakasin ku ei osaa nukkua ilman ja kun se kuitenki on niin KUUMA!!!

Siis toi hikoaminen on ihan järkkyä. Mä vedän ikkunoita auki ja mies sulkee niitä mun perästä. Haluais olla vaan kotona vähissä vaatteissa. Tuskaa on, jos pitää lähtee ihmisten ilmoille ja pukea jotkut siistimmät vaatteet.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onks muilla polvivaivoja? Minust tuntuu et toi vasen polvi yks kerta mun lattialla ollessa naksahti ja on siitä lähtien esimerkiksi rappusia kiivetessä kipuillu. Toivottavasti vaan väliaikaista

Verta tulee vielkin valkovuodon mukana. Ihanan vaaleenpunasta. :wink Ja yks pieni verihyytymä. Siihen nää oireet on jäänyt. Paitsi et pikkunen on hiljentynyt totaalisesti.

Mullon iha kummallinen olo! Mun jalat tuntuu painavan ainaki tonnin! En oikein tiijä onko ne kipeet vai mitä mut ne tuntuu tosi raskailta! Mulla eijjoo turvotusta. Mun maha on hassun tuntonen! Siitäkään mä en oikein osaa sanoa et onks se kipee vai ei. On se aina välillä kipeeki, pääasiassa vaan epämukavan kuulonen. Pakarat on kans ehkä vähä niinkö kipeet, niitä vähä pakottaa. Selkääki jomotteli iha kiitettävästi. Nää kaikki on iha jonninjoutavia "oireita", eikö niin?

Täällä ihan samaa taas vaihteeks! Ihan napakoita supistuksiaki tullu jo monta tuntia :eek:
Tää paha olokin on aika ärsyttävää. Tuntuu koko ajan et ois laatta lentämässä. Närästää.
Mie en kyllä aio vielä lähteä mihinkään synnyttämään.

Mulla ollu kuukauden ajan yhtä-äkkisiä polvikipuja, tosi voimakkaita. En tiedä liittykö lisääntyneeseen painoon, mut nyt just tajuan et niitä ei oo enää esiintyny. Toiv ei jää sullakaan Muruska pysyviks. Toinen kumma oire alko vuoden vaihteen tienoilla, eli tosi kovat kiputuntemukset kantapäissä kun ne joutuu tiettyyn venytystilaan. Välillä ne on paremmat, välillä taas kipu palaa. Tutkin nettiä ja epäilen et niissä jonkinlaiset tulehdustilat/vettä kudoksissa. Jos tää jatkuu raskauden jälkeen, ni pakko näyttää lääkärille :angry3

Hitto et on vieläkin pahat maitohapot pohkeissa sunnuntain näkötorniporrastreenin jäljiltä. Aika pienestä paukahti kipeäksi.

Mulla ei ole ollut polvissa kremppaa mutta akillesjänteet kipuilee. Olen nyt kyllä kävellyt enemmän kuin ennen eli voi olla ihan vain siitä.

Takaisin