Oireita

Supistelis ees kunnolla eikä tälleen pikkusen vaa!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Yks ärsyttävä oire, liittyykö mihin en tiedä - mutta eka raskausoire oli ienten turvotus ja pakotus, nyt kun ollaan jo synnytysoireiden lähellä niin mua on koko päivän kutittanut ja turvottanut ikeniä!! Tekis miel ottaa vauvan purulelu kaapista ja hieroa.
Eiks jollain muullakin ikenet oireillut??

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
Mulla oli toissayönä maha niin sekasin, että luulin kuolevani. Pelkkää vettä tuli ja kouristeli. Viime yönä nukuin hyvin, siihennnähden mitä yleensä. Pari kovempaa supistusta tuli myös perjantaina. . Mulla oli jo pieni toivon kipinä. Mutta se kaikkos jo...

Jotkut sano nääs että maha menny sekasin ennen synnytystä.. mutta ääh. Se oli jtn muuta.. persus

Taas! Herätys supistukseen, pitkään ja pissahätäiseen sellaiseen. Miksei niitä tule enempää?

Oon niin pahalla tuulella, että tekee mieli tapella.

Helvetti, levossa mulla tulee supistuksia 2-4 min välein ja kun nousen ylös niin supistukset tuntuu vähän alaselässä/huomaa juuri ollenkaan niitä???
Mua on supistanut kohta koko päivän, 5 kertaa ollut tosi kirpakka suppari.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ei oo merkkejäkään suppareista. Ikenet tulehtuneena, monta päivää oon purskutellut huuhteita. Ahdistava olo, haluun joko synnyttää tai sit toi vois laskeutua....

alaselkä on niiiiiin kipee, et tekisin mitä vaan jos sais sen kivun pois :confused: ja ihan jumissa, ei saa edes kunnolla jalkoja liikkelle..... toivottavasti olis edes joku synnytystä ennakoiva oire eikä vaan pelkkää perseilyä :mad: supistuksiakin on tullu...kai..... ei niistäkään ota enää selvää........ ÄR-SYT-TÄÄÄÄ!!!!!!!!!

Lupaattehan toverit et tää jatkuva kusihätä loppuu heti ku tyyppi on maailmassa!!? Musta tuntuu että nyt parina päivänä on paljo herkemmin harkkasupparoinu ja supistellu muutenki, tai sit mä vaa elättelen toiveita :confused: eilen aika mukavasti juili alakertaa kaupoilla ja eilisen päivän kävi aina viiltävä kipu alavatsalla ja sen jälkeen veti mahan iha kivikovaks ja ahistavan tuntoseks. Mä ootan vaa iha kunnon kipua, kiiiitoooos!!!!!

Miten tää väsymys tuli nyt näin älyttömäksi parin viime päivän aikana, niin voimaton olo! Ei jaksais yhtään mitään.
Onko tää nyt joku synnytystä ennakoiva oire, vai jotai muuta...Äääh, jos tää jatkuu niin on kyl fyysisesti mahdotonta mennä esim ensi vkolla neuvolaan, mä en vaan pysty menee sitä bussimatkaa sinne. Meinasin pyörtyä ku käytiin kahvilassa tänään ihan lyhyel reissulla.

Onkohan sulla Mimii hemppa kohillaan? Mulla eilinen ja toissapäivä tosi vetämätön ja painava olo, pääkipua ja sain neuvolassa kuulla et hemoglobiini on alhaalla(alkuraskaudessa ei vielä ollut). Oon keskittyny vetää rautaa tämän jälkeen kaikesta ravinnosta, ja vältelly esim. jätskin popsimista ja maidon juontia ruuan kanssa ym. Tänään ollu parempi olo, vaikken oo nukkunu yhtään sen enempää. Olisiko tuo nyt noin nopee kohonnu, en kyllä tiedä...

Onko tämä verinen vuoto nyt ihan asiaan kuuluvaa? Tuli äsken napakan supistuksen seurauksena, mut kyllä sitä aina verestä huolestuu vaikka ns kuuluisi asiaan :sad001 Tuntuu ku menkat olis viel alkanu tähän kaupan päällisiksi, ai saatana.

Lälly: jos ei tule solkenaan lotisemalla, niin ilmeisesti kuuluu. Mullakin tuli toissayönä siteellinen verta ennen kuin lähdettiin näytille. Sen jälkeen on tullut supistusten yhteydessä veristä limaa. Menkkaoloja on ollut alaselässä ja -vatsalla.

Tyksin sivuilta: Sairaalaan on lähdettävä, jos on kuukautisvuotoa runsaampaa verenvuotoa, jatkuvaa kipua kohdussa tai supistuksia, jotka eivät tunnu menevän ohi lainkaan.

Jos huolettaa, soita synnärille!

Ton kirjoittamasi kuvauksen mukaan tässä ei siis ole hätiä mitiä. Sen torstaisen kovakouraisen alapää tutkimuksen jälkeen tätä on siis ilmenny enempi vähempi. Luulis et jos sinne on joku nirhauma tullu ni paranis jossain vaiheessa kans. Laitoin siteen ja seuraan tilannetta. Viikon päästä tän on tarkotus vasta tulla, joten olis nyt hyvä vaan ja ottais mukavan asennon. Itse en enää sellaista löydä.

Takaisin