Oireita

No en oo mihinkään synnyttämään lähtenyt, vaikka aamulla toivoin. Mut on se taas laskeutunut! Alan epäillä että tää on tehty väärään reikään, siellä se pää painaa häntäluuta.

No miks tää ei vois jo tippua kyyvistä ku on keikkunu alhaalla jo monta kuukautta!? Terkkari ku tunnusteli et missä asennossa tää on ja ku sano että jos ei tietäis et pää alaspäin keikkuu ni ei oikee osais hahmottaa ku on jo jossaki tuolla niin alhaalla ja syvällä. Pitäskö vähä hyppiä jos tuo tahtos tipahtaa lahkeeseen? :rolleyes:

Alkoi jomottaa selkää. Mut ei tääkään kyllä taida supistus olla. Maha on kyllä välillä pinkeänä, mut kipu tulee eri aikaan. Jokaisen nippauksen analysoi täl hetkellä aika tarkkaan :)

Mulla on tullu minimaalisesti verta ni ei oo viel uskaltanu puuhailla. Ärsyttävää ku ei voi tehdä mitään et sais jotain aikaseks tuolla alhaalla. Luin kyllä eilen jostain blogista, jossa nainen oli laittanu miehensä tekemään tekemään alapää tutkimuksia ihan kohdunkaulalle asti. Aika härskiltä kuulostaa mun korvaan mut tarina kertoi, että synnytys oli käynnistynyt tällä menetelmällä. En lähde kuitenkaan itse kokeilemaan :grin

Tarviiko sitä nyt saunaan asti vaivautua? Mä voisin ottaa saman erän tänä iltana. Tosin nyt täytyy mennä torkuille, aivan piesty olo öisestä valvomisesta, vaikka nukuttiinkin aamupäivä.

Mulla ei ainakaan seksi tehny mitään kun eilen sitä testailtiin pitkästä aikaa. Just äsken käytiin istuttamassa hepan laitumelle ruohonsiementä, ja nyt sattuu selkään. Supistuksia odotellessa...

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Oon käyny lähes tunnin lenkillä, siivonnu koko talon lattiasta kattoon vessoja myöten, leiponu sen kakun ja nyt vielä muffineita. En oo kertaakaan levähtäny, vaan touhottanu menemään ja EI MITÄÄN. Ainakaan vielä.. hirviä paine ollu alapäässä ja peräpäänki puolella, vauva sinne painaa tosi makiasti, mutta ei suppareita enempää tai muutakaan.. Eli ei tätä noin vaan ulos saahakkaan.
Seksi ei oo mielen vieressäkään käyny hetkeen, mutta nyt tuntuuki kun teillä muilla lupaavia kokemuksia, että pitäskö uskaltaa :rolleyes::rolleyes::rolleyes: apua. Osaako sitä enään!? :grin:grin:sex

Mulla on kyllä selkä ollut tänään kovilla. Maatessa ja seistessä alkaa heti juilimaan ja sohvalla istuessakin tulee tasasesti sellasta menkkamaista kipua alaselkään. Maha tuntuu olevan pinkeenä melkein koko ajan. Jumppapallon päällä istuskelu helpottaa. Josko tää nyt jotain avais ja edistäis tuolla alhaalla, jooko pliis!

mäki oon vakaasti ruvennu harkitteen tota seksiä, mut josko se nyt jollain muulla konstilla tulis :confused: tänään on ollu melko touhukas päivä, katsotaan.........

Mulla oli aamulla vahvempia supistuksia 5 minuutin välein ja nyt illalla vaan aika kivuttomia, mutta oon kiitollinen niistäkin, joka tapauksessa asiat etenee. Lapsi on koko ajan alempana, paineen tunne ja sekalainen vihlonta lisääntyy. Ei tästå taida äitienpäivävauvaa tulla, mutta ihanaa silti että moneen paikkaan sattuu. Ei kipuu, ei hyötyy.

Me ollaan tälläki viikolla 5 iltana puuhailtu. Ei mitään! Viikon tauko ja uus yritys? Mun paikat on tottunu kaikkeen rasitukseen.. oon koko raskauden ajan, käyny tunnin lenkit joka päivä, sekstaillu,saunonu kerran viikkoon, jumpassa käyny 3-4krt viikko.

Joten verkkarit jalkaan ja sohvalle, tähän mun kroppa ei oo tottunu ;)

Vaikka en noihin poppaskonsteihin pikein usko! Kaikki mahdolliset konstit tänään tehty, EI mitään hyötyä!

Oon vaan ylirasittunu ja ny en saa siksi unta. Vauva käy kans ihan ylikierroksilla, myllää koko ajan.

Nää kokeilut jää kyllä tähän!

Joo, ei ne konstit mitään auta.. :/ Pitää elää niinkuin eläis vaan odottamatta mitään, masentavaa ;/
Toisaalta, mulle malttamattomalle ihmiselle kunnon koulu taas :D
Ke rv 41!!! Hui, en olisi uskonut ett joutuu edes odottamaan näin pitkään.

Tuli tossa aamulla 1,5 h makuulla napakoita suppareita taas.. 3-4 min välein, kesto 40 sek - 60 sek..
Sinne jäivät, jotain jomotusta tuolla on.. Viiltelyä ja tuikkimista alamahalla ja alapäässä.
Toinen juttu oli kauhea puuskutus supistuksien välissä, tuntui että joutuu keskittymään hengittelyyn kun tuli niin kuuma ja tuskainen olo.. Supistuksen tullessa taas pystyi aika normisti hengittelemään, Weird.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla ihan hervoton vitutus päällä tänään. En tiedä liittyykö tämä myös äitienpäivästä kun ei
Jaksais mitään. Tämä raskaus on toinen ja ei millään jaksais odottaa enään kakan
nyt viikoilla 37+2. Suppareita ollut melko paljon sekä paineen tunnetta.
Vauva kiinnittynyt n. Viikko-kaksi sitten. Epätoivo on päivän sana. Kellään muulla samanlaisia tunteita?

Takaisin