Oireita

Kyllä mäkin tässä jonon etumaisilla paikoilla olisin, mutta menkää onnelliset ohi vaan!

Mä oon täällä häntäpäässä mutta tahon kyllä määki jo synnyttään!!!

Mulla taas pyyhkiessä jotaki vaaleanpunasta tuli, mutta ihan tilkka vaan. Supistuksia piisaa ja maha menee aina sekaisin josta vessaan. Mies taas yöllä lähdössä raiteiden päälle,että saa nähä mitä tulee.. Mutta eipä tämä muina öinäkään oo syntyny, kun mies ollut pois että sama kuvio taatusti jatkuu :D

Halvatun supistukset! Takaisin ja heti! Alkoivat niin hyvin. Kunhan Kuolleen miehen kirstu loppuu, pistän miehen hommiin. Tuskin haraa vastaan kun ei ole hetkeen lohjennut. :grin

Mun toosa kyllä hajuais lopullisesti jos päästäisin miehen hommiin, se ei oo enään vaihtoehto..:grin tai ehkä siinnä vaiheessa ku porskutetaan rv 42 niin sillon ihan sama, vaikka häpyluu sun muut luut kolisis sentin palasina irti tuolta (niinhän käy kuitenki synnytyksessä) Mutta tällä hetkellä ei, edelleen minusta tullaan ulos vaan tällä hetkellä. :p

Yö keikuttu sairaalassa. Käyrällä oltu kolmesti, muuta ei oo nyt taas tehty. Vesi todettiin lapsivedeksi, mutta kalvoissa reikä jossain ylempänä, joten vettä on siis edelleen. Verenvuotoa eivät keksineet mistä tulee, mutta tulee edelleen. Supistelutkin harvenneet ja oon niin valmis kotiin. No kotiin ei oo kuulema asiaa kun noi tulehdusarvot koholla ja kalvoissa se reikä, niin ei kauan voi pitää. Tiedä sit mitä se meinaa. Tänä aamuna kierrolla kuulema pohditaan asian vauhdittamista, eli puhkotaan loputkin vedet pihalle. Eli siis vaan odotellaan.

Vauvan pää kuulema todella alhaalla, minkä pitäs vaudittaa synnytystä ja 3 cm auki. Siinäpä siis kaikki mitä tiedän. Kohta kalastelevat lisää verta, niin tiedetään missä tulehdusarvot huitelee ja et tuleeko viel kiire.

Pikkulintunen toivotaan ettei tuu kiire vaan saat synnyttää omaan tahtiin kunhan kalvot on puhkastu!

Mä oikeesti masennun ku luen et kaikki lähtee synnyttää! :sad001 Olin niin onnellinen ku ajattelin viime syksyn et saan viettää ekaa kertaa vauvan kaa äitienpäivää kevääl.. Noh.. Tuskin.

Ja sit paluu aiheeseen! Mulla on ollut koko yön kauhee nälkä ja niin on nytkin. Mistä tätä ruokahalua tulee? Pari päivää elin tosi vähäl ruual ja nyt oma keho huutaa koko ajan ruokaa.

Mä heräsin kolmeksi tunniksi yöllä, kun supisti. Olin jo aivan onneni kukkuloilla, että nyt tapahtuu! Mutta ei. Yhtäkkiä kello oli yhdeksän ja olin nukkunut neljä tuntia täysin katkeamatonta unta ilman supistuksia.

mä olin eilen illalla taas niin varma et nyt tää syntyy... kouri ja mulju niin tuol alhaalla luiden välissä..... pskanliekit, mitään taas tapahdu!!! tuhinamurmeli, mä niin kans toivon et sä pääsisit synnyttää!! kyllähän se sun vuoro vissiin jo olis, mut mä tuun heti sit siinä perässä :wink

Mä nyt ekaa kertaa lasken supistuksia. Lähtivät seksistä mukavasti liikkeelle, mutta epäilen ettei olla vielä tänään lähdössä mihinkään. Tai sitten tosiaan en tajua (näitä on tosi vaikea laskea!) ja kohta on vauva lahkeessa.

Mullakaan ei ole ollut mitään oiretta päivään, johan olin parin päivän ajan ihan varma että nyt mennään. Pläähs..
Maanantaina olis laskettu aika, ei kai se ennen sitä..

Ihanaa kun muilla tapahtuu, tsemppiä kaikille joilla on tosi kyseessä! :)

Tuskasin kauppareissu ikinä. Sattu ja supisteli ja sukkapuikkoili jo menomatkalla, kaupassa holahti housuihin ja takasin tullessa väänsin itkua kun selkään sattu. Holahduksen diagnooin valkovuodoksi, höh. Supistukset loppu ku pääsin sohvalle istumaan. Mies melkein jo innostu et joko ois tosi kyseessä. Tänään selkä kyllä kipuillut ennätyspaljon, mut koska pessimisti ei pety niin päätin ettei se tarkoita mitään...

Kun istuu kovalla tuolilla tai missä tahansa, tuntuu että vauva minä hetkenä hyvänsä työntää käden ulos?! on melkosen tuntunen :eek: piti ihan mennä makoileen, ku tuli fiilis että kohta jotaki tulee ulos..

Hmph, musta tuntuu edelleen, että voisin lähtee heittämään vaikka monen tunnin ikeakeikan. Ainoastaan kävellessä vihloo alavatsaan ikävästi. Supistuksia ei oo (kivuttomia ei lasketa, niitäkin tuli eilen pari tuntia säännöllisesti, mutta ketut niistä mitään hyötyä ollu). Maha ei toimi edelleenkään, limatulppaa ei näy...

Niin siis olihan tää "Näitä oireita EI ole"-ketju? :P

Määki pari tuntia hippasin kaupoilla iha intona ku tuikki alapäätä ja supisteli, ei kylläkää kivuliaasti mutta kiristeli mahaa ja välillä vähä kovemminkin. Nyt istun tyytymättömänä autossa ku missään ei tunnu miltään. Tai noh, jumalaton kusihätä kyllä on!

Takaisin