Oireita

Toukokuisten vauvat taitaa olla ihan hyvän kokosia...

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mun vauva painaa syntyessään varmaan saman verran ku kaks hymykuopan vauvaa yhdessä painaisi :grin Mut ei kyl oikeesti naurata kantaa tätä jötikkää. Vauva on jo niin alhaalla, että painaa oikeesti överisti häpyluuhun, ja tälläsen lähes nelikilosen liikkeet vatsassa tekee mulle itselle jo oikeesti niin pirun tukalaa. Synnytys itsessään on kuitenkin varmasti tosi helppo, nopea ja kivuton. Or not.

Mun napa on tällähetkellä ratkeamis pisteessä. Se on pullahtanut aikaa sitten, mut nyt se ei ole enää edes kääntynyt, vaan ihan kireäksi venynyt killtävä pinta. Toi mahan korkein kohta on niin kipeä ja se on tulinen. Yöllä heräsin napakipuun ja puristin rasvapurkista kerroksen sen päälle, et viilentäis vähän oloa. En pysty edes hieromaan sitä rasvaa siihen, kun sattuu pelkkä rasvan kosketus.
Ja eihän tuota painetta saa tuosta millään lievitettyä... Ihan sama missä asennossa on niin maha on kireänä! :sad001

Pioni täällä ihan sama homma tän masun kanssa. Missä tilaamani söpö ja kompakti raskausvatsa? Tämä massiivinen, raskausarpinen ja äärimmäisen tukala ei nyt ihan vastaa toiveitani. No kai tästä kohta päästään.

Mun nälkä on kadonnut. Ruoka maistuu kyllä kun vaan pistelee poskeensa mutta ei yhtään ole näläntunnetta. Varsin kummallinen olotila meikäläiselle. Oisko jotain enteilyä....? Jooo...? :)

Ai nälättömyys on oire? Mä kyllä haaveksin kaikenlaisesta ruuasta ja syön, kun sitä on nenän alla, mutta varsinaista nälkää ei ole tuntunut kuin aamuisin. Nytkin söin lounaan lähinnä ajatuksella ettei verensokerit ihan sekoa.

Muita oireita meillä ei sitten olekaan. Ja oon tänään meikäläisittäin hyvistä yöunista voimaantuneena vaihtanut jo lakanat meidän sänkyyn, pyykännyt, imuroinut ja mopannut. Seuraavaksi keittiön putsaus ja pölyjen pyyhkiminen. Ei edes satu mihinkään. Jos oikein kyykkään, niin jossain kohdunsuulla ehkä tuntuu jotain painetta. Pitäiskö alkaa kyykkykävelemään?

Alkoikin verenvuoto ja jouduin tarkkailuun puolen päivän aikaan. Käyrillä kaikki todella hyvin. Miulla pomppas tulehdusarvot ja nous kuume. Nyt ootetaa kuutee saakka ja uus tulehdusarvo päättää alotetaako antibiootit ja käynnistys jos ei tapahdu muuta

Tsemppiä pikkulintunen!

Mulla on joku superväsypäivä. Oon yöl nukkunut 7 tuntia ja päiväl yhteensä 5 tuntia eikä vielkään oo pirtee olo.

Oisko nyt kuitenkin jotain supistusoloja? Vähän sellaista rasitusta tuntuu nivusissa, pakaroissa ja alaselässä. Harkkasuppareita tulee solkenaan. Tai nipistää ne nyt vähän, mutta ei mun mielestä riittävästi. Ehkä mä oon niitä puupäitä, jotka menee synnärille vauvan pää lahkeessa...

tsemppiä synnärille!!!

Nyt kyl kourii ja muljuu tuol alhaalla tosi kovasti... VOISKO olla että se asettuu lähtöruutuun...? pliis pliis pliis......

Mun jalat on ihan tajuttoman kipeät joka ilta vaikka en olis mitään niin erikoista ees tehny, nevaan rasittuu päivän aikana tosi pahasti. Särkee ihan jalkapohjiin asti, nivusista lähtien :(
Semmonen totaalinen voimattomuus kans tulee koko kroppaan ja jo täs seiskan aikaan, ja mä haluisin valvoa miehen seurana!!

Whoop whoop Aretha! Ehkä poikasi ymmärtää noudattaa äitinsä toivetta syntyä äitienpäiväksi :wink

Takaisin