Oireita

Eilen tää sai muuten jonkun ihan kauhean hepulin taas, jota kesti koko alkuilta. Oli todella tukala olo kun tuntui että joka suunnasta tulee joku osa kohta läpi. Varsinkin jos istuu niin sellainen kunnon venkoilu aiheuttaa tosi terävää viilahtelua tonne alapäähän ja eilen sitä kesti ja kesti. Sen lisäksi koko maha pingotteli puolelta toiselle niin että sekin jo alkoi tehdä kipeää.

Ehkä se osoitti mieltään kun ompelin eilen keittiön pöydän ääressä ja tuli välillä ajatuksissaan nojattua niin että maha painui pöydän reunaan. Tyyppi alkoi selvästi sätkiä silloin, pyrki vissiin pois paineesta.

Edit. Jaa eihän tää ollutkaan liike-ketju. No menee nää tuntemukset oireinakin :)

Kai se hikan tuntuminen riippuu siitä miten päin se vauva on, että onks kasvot taakse- vai eteepäin? En mä tiedä. Ja välillä se hikka tuntuu enemmän myös alavatsalla, välillä enemmän siellä peräsuolen tietämillä... Kyllähän se rintakehäkin varmaan pomppii pienellä siinä hikatessa joten voi tuntua missä vaan?

Heräsin tänään siihen että oli kauhea nälkä. Kauhee vessarumba ja mikään-ei-ole-hyvä-asento-taistelu yöllä niin ois kyl uni maittanut mut eihän siitä mitään enään tullut ku vatsa huus ruokaa. Ottipa päähän. Yks ärsyttävimmistä asiosta mihin voi herätä yöllä on nälkä, ihan nuijaa. (njoo, kohta saatan muuttaa mieleni ku herään kymmenettä kertaa imettämään tai laittamaan tuttia suuhun tai kantamaan vauvaa yms :grin)

Joku sanoi, että se nopea väpätys mahassa voi olla sitä, että muksu leikkii napanuoralla. Tiedä sitten...

Oon ihan tööt. Piti mennä kaupoille ostaa roskis vauvanhuoneeseen ja etsiä jostain joku hyvä alkoholiton kuohuva vapuksi mut en pääse sohvalta ylös. Unet jäi vähäsiks ja jokainen raaja painaa tonnin ja luomet ei pysy auki mut ei tuu unikaan...

Jomsuli: Sul on näköjään ihan sama ku mulla eilen. Piti tehdä yhtä sun toista mut olinki ihan naatti. Illalla ku oli vähän viileempää sain aikaseks mentyä kauppaa, mut sitki jotenki oudosti huippas. Tänään ei oo iskeny päälle viel sama tila, vaikka aikaansaamaton olen nytkin.

Illalla jo alko hirveet ilmavaivat, tänään vasta suoli tyhjentyy... Mur. Kolme kertaa jo käyny vessassa :( raskaus saa todella olon hehkumaan!

Lucy: Noi on mahtunut mun elämään viimeset 40 vk kohta. :grin Tosiaan raskaus saa hehkumaan, mutta eipä tosiaan voi ummetuksesta syyttää.

Voih, levätkää ketkä pystyvät lepäämään, en tekis muuta (ehkä??) kuin ottaisin rennosti useammin, jos nyt voisin! Esikoinen on mun kanssa koko loppuviikon ja mulla on oikeasti työtä löytää balanssi itseni huolehtimiseen/lepäämiseen (treeni onneksi pitää mut järjissäni) sekä esikoisen virikkeiden keksimiseen!
Jos ei ois tätä mahaa, niin voitais päivät pitkät riehua, pelata palloa, olla piiloa sisällä ja mennä vaikka Hop Loppiin. Hop Lopissakaan en enää pysy esikoisen perässä, eikä sinne asti kannata lähteä kun synnäri on ihan toisessa suunnassa!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mun maha kutiaa ihan sairaasti koko ajan!!! En pysty keskittyyn yhtään mihinkään kun vaan kutittaa!

Mulla kans kutissut ihan älyttömästi nyt kaks päivää! Öisinkin vessareissuilla pitää iskeä rasvaa mahaan et helpottais. Kai tää repee liitoksistaa nyt oikein urakalla, loppuspurtti. Pistää vieläkin kipeesti tohon navan yläpuolelle kun nousee liian noppeesti(ihan ku se olis mahdollista) tai vinosti yms... Rasvaa rasvaa koitan iskee joka kerta ku käyn vessassa... Tulis jo toi vauva mahan ulkopuolelle lihottamaan itseensä

Juu siis paljoo enempää ei voi enää rasvailla jos ei hyppää kookosoljykylpyyn. Ihan hirvee tällänen kiristys ja kutina!

Takaisin