Oireita

Mullakin on valkovuoto-ongelmaa. Sen verran, et huohuissa tuntuu useesti märältä ja pitäs vaihtaa jatkuvasti alkkareita. Eiks jossain japanissa oo sellassia likasille miehille tarkotettuja automaatteja mistä saa ostaa kätettyjä pikkareita. Voisin tehdä tienestiä tässä raskauden lomassa ;) hihiih

Voi luoja, mä nauran täällä Lucyn pikkariautomaatille! Laita parit kokeeksi myyntiin eBay:n, ties vaikka olis huippubisnes. Samaan syssyyn positiivisia raskaustestejä!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Joo ja ihan oikeesti? Onks sellasia automaatteja muka jossain? Apua!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo kaikkee kreisiä noissa oudoimmissa maissa myydään. Mullakin ois tallessa viel noita raskaustestejä...

Onnea vaan kaikille, joilla alkaa tulla tosi hyviä merkkejä!
Itelläni särkee vaan lonkkia vaikka nousinkin jo, koko yö oli kääntelyä, 2 vessareissua ja vauvanpotkuja.
Vauva sai eilen jonkun megapotkukohtauksen, potki ja möyrys mut kipeeks siinä 21-22 välissä.. Oisko hakenut asentoa sitten tai jottaaain.

Ainiin, eilen ja tänään maha napsuu, taitaa siis olla tylsää kun paukuttelee kalvojakin jo ;D
En usko, että on mitkään nivelet tai luut kun tää on sellainen pienen pieni napsahdus.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mitäs hittoa, mä oon ihan lähössä synnyttämään ku nyt on 23h supistanut mutta synnytyssairaala on kuulemma täynnä, ei yhen ainutta vapaata paikkaa.

2 pv laskettuun aikaan, ei mitään merkkejä siit et poitsu haluis syntyä! Oma pää on vaan ihan pihalla ku nukun huonosti jne.

Eilisen päivän supisteli ja viime yönä mut ei mitenkää kipeesti, epämukavasti edelleen ja alaselkää jomottelee. Ei tää nyt vielä oo syntymässä mut ekan kerran tuli pelko ku mies lähti aamulla töihin. Entäs jos se ei kerkeekkää mukaan sit ku se tosipaikka oikeesti tulee!:(

Voi ei birdy, pystytkö odottamaan paikkaa vai lähditkö muualle?

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Mä kävin viimeyönä ainakin jokatoisen supistuksen aikana vessassa. Muuten ois kastunu housut mutta kyllä oli raskasta ravata jatkuvasti vessassa! Unet jäi aika vähiin...

Birdy jos on mentävä niin sit on mentävä vaikka ois täyttä. Onks mitään muuta synnytyssairaalaa lähellä?

Toivottavasti Birdy pääsit jo synnärille!!! Minne olit menossa?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ooi täällähän tapahtuu. Millaset viikot sulla on kasassa muumi?

Kyllä ne pikkarit kaupan menee netissäki lucy, multa on kerran rohkeesti tullu kahden lapsen isä kysyy yksärillä facebookissa myisinkö pikkareitani, että näin... :D oli kuvat ja kaikki.. :D viesti on vieläki tallessa, pahan päivän varalle. NO EI :D

Mä en muuten vieläkään oo havainnu sellasta "napsumista" mutta onkohan sama asia ku tulee sellasia ihme pikku tärinäliikkeitä kylkiin...? Ihan ku Rumpalikani vetäsis pienen rummutuksen :).
Oikeesti mä oon kyl miettiny myös et voiks vauvalla olla ilmavaivoja mut ei maar sillä voi... jos se potkii ni sil on tosi hyvä rytmitaju!

Vai onko se tosi nopee tärinä pissimistä? Mä en muuten ole huomannut sitä enää niin selvästi aikoihin, se oli melkein ensimmäisi selviä tuntemuksia mulla joskus ennen puolta väliä.

Eilen tyypillä oli niin kova hikka että melkein koko maha hytkyi. Ei ole vielä siirtynyt hikka pyllyn puolelle vaikka aavistuksen alempana tuossa häpyluun tienoilla tuntuu. Johtuuko siitä ettei ole laskeutunut vai onko se tapauskohtaista missä selvimmin tuntuu.

Niitä hengitysharjoituksia, joista täällä oli puhetta olen kanssa luutavasti bongaillut. Se on sellaista väpätystä joka tuntuu ylempänä kuin hikka.

Takaisin